تصمیم اخیر انگلیس ادامه مشارکت در جنایت‌ها علیه فلسطین است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، زکریا ابومعمر، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد تصمیم اخیر دولت انگلیس ادامه مشارکت این کشور در جنایت‌ها علیه ملت فلسطین است و اشغالگران انگلیسی سرانجام باید روزی پاسخگوی جنایت‌های شان در فلسطین باشند. زکریا ابومعمر در همایشی در غزه با عنوان ”مقاومت

کد خبر : 8987
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 17:04
تصمیم اخیر انگلیس ادامه مشارکت در جنایت‌ها علیه فلسطین است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، زکریا ابومعمر، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد تصمیم اخیر دولت انگلیس ادامه مشارکت این کشور در جنایت‌ها علیه ملت فلسطین است و اشغالگران انگلیسی سرانجام باید روزی پاسخگوی جنایت‌های شان در فلسطین باشند.

زکریا ابومعمر در همایشی در غزه با عنوان ”مقاومت حق مشروع؛ اشغالگری تروریسم“ گفت: این همایش با هدف اعلام مخالفت و محکومیت تصمیم دولت انگلیس در تروریستی دانستن جنبش حماس برگزار می‌شود. این اقدام انگلیس، جنایت سیاسی و حقوقی در حق ملت فلسطین است. تصمیم انگلیس در واقع جنایت در حق همه جنبش‌های آزادی بخش در جهان و همه ملت‌های مستضعفی است که به دنبال آزادی و استقلال هستند.

ابومعمر افزود: انگلیس بر ادامه تجاوزگری علیه ملت فلسطین اصرار دارد و به جای اصلاح اشتباه تاریخی خود و اجرای قوانین بین‌المللی درباره حمایت از ملت‌های تحت اشغال، جنایت دیگری به جنایت‌های خود اضافه کرد و تصور می‌کند ملت‌ها این جنایت‌ها را فراموش خواهند کرد. اطمینان داریم که انگلیس از واکنش سیاسی، مردمی، ملی و حقوقی ملت فلسطین به این تصمیم شوکه شده است، زیرا تصور می‌کرد ملت‌ها به راحتی از این تصمیم خواهند گذشت.

چند روز پیش پریتی پتل، وزیر کشور انگلیس اعلام کرد لندن نام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده است و هر فردی که حمایت خود را از این جنبش بیان و یا از آن جانبداری کند قانون را نقض کرده و با او برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود