تعیین تاریخ برگزاری انتخابات جودو از سوی هیات رییسه فدراسیون



جلسه هیات رییسه فدراسیون جودو با حضور رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ششمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون جودو امروز (دوشنبه)در سالن جلسات کمیته ملی المپیک و با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک و آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو برگزار شد.

در جلسه امروز، ابتدا گزارشی از فرآیند ثبت نام نامزدهای کاندیدای ریاست فدراسیون جودو، مراحل تطبیق مدارک داوطلبین در وزارت ورزش و جوانان و جلسه شورای تجدید نظر به سمع و نظر اعضا رسید 

در ادامه این جلسه، اعضای هیات رئیسه با اکثریت آرا تاریخ ۱۶ یا ۲۲ اسفندماه را برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون جودو انتخاب و در نهایت این دو تاریخ مصوب شد و مقرر گردید طی نامه ای به وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.

از دیگر مصوبات جلسه هیات رییسه معرفی میراسماعیلی به عنوان نماینده جودوی ایران به اتحادیه جودو آسیا بود. هیات رئیسه فدراسیون جودو ضمن تشکر از محمد درخشان که به  
مدت بیش از ۱۶ سال از طرف فدراسیون جودو ایران در انتخابات جودو آسیا معرفی میشد، امروز با اکثریت آرا آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو را برای شرکت در این انتخابات معرفی کردند.

در طول جلسه، بازرس فدراسیون،دبیرکل و خرانه دار فدراسیون، نایب رییس بانوان ، نماینده آموزش و پرورش و نماینده هیاتهای استانها گزارش خود ازبرنامه ها و فعالیت های انجام شده را ارائه کردند.

انتهای پیام



منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا