تعیین رشد ۸ درصدی در برنامه هفتم توسعه



ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین رشد هشت درصدی در برنامه هفتم توسعه بر لزوم بهره‌وری سرمایه، نیروی کار و سایر عوامل تولید تأکید کرد.

محمد خدابخشی نوزدهم دی ماه در جلسه بررسی پیشنهادات فعالان حوزه فناوری لرستان پیرامون فصل علم و فناوری برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که به صورت مجازی برگزار شد، با بیان اینکه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه توسط رهبر معظم انقلاب در شهریور سال گذشته ابلاغ شده، اظهار کرد: پیشنهادات بایستی مبتنی بر سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه باشد و پیشنهادات خارج از این سیاست‌ها نیز قابل ارائه هستند اما احتمال تصویب آن‌ها کمتر است به همین دلیل باید تلاش کنیم احکام پیشنهادی مبتنی بر سیاست‌های کلی ابلاغ شده باشد.

وی با اشاره به تعیین رشد هشت درصدی در برنامه هفتم توسعه بر لزوم بهره‌وری سرمایه، نیروی کار و سایر عوامل تولید تأکید کرد.

خدابخشی افزود: یکی از خلاءهای موجود در کشور ما متأسفانه عدم آشنایی کارآفرینان و مردم با نحوه تهیه طرح‌های دارای توجیه اقتصادی است و این موضوع یکی از ضعف‌های نظام آموزشی ماست که در هیچ دانشگاه و مرکز آموزش عالی به طور مشخص و منسجم نگارش طرح‌های دارای توجیه اقتصادی به افراد آموزش داده نمی‌شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اصل ۴۸ قانون اساسی مبنی بر فراهم کردن زمینه رشد برای مناطق مختلف کشور به فراخور استعدادهای موجود در آن مناطق، ابراز امیدواری کرد با بررسی پیشنهادات این جلسه، قانون مؤثری جهت توسعه متوازن کشور تدوین شود.

انتهای پیام



منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا