تقلای رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از توافق هسته‌ای

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، نشریه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه توافق هسته‌ای جزئی نیز با ایران به واشنگتن هشدار داده و خواستار جلوگیری از توافق با تهران شده است. همزمان با آغاز مذاکرات هسته‌ای، اختلافات بین دولت بایدن و رژیم صهیونیستی شدت گرفته است. بر اساس

کد خبر : 9100
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 14:02
تقلای رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از توافق هسته‌ای

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، نشریه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد رژیم صهیونیستی در خصوص هرگونه توافق هسته‌ای جزئی نیز با ایران به واشنگتن هشدار داده و خواستار جلوگیری از توافق با تهران شده است.

همزمان با آغاز مذاکرات هسته‌ای، اختلافات بین دولت بایدن و رژیم صهیونیستی شدت گرفته است. بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی از کاخ سفید درخواست کرده که با تهران توافق نکند. بنا بر این گزارش، این رژیم توافق هسته‌ای را هدیه‌ای به تهران و عامل دامن زدن به شکاف فزاینده رژیم صهیونیستی با دولت بایدن می‌داند.

مقامات ارشد رژیم صهیونیستی نگرانند که واشنگتن زمینه را برای توافق با ایران فراهم کند و در ازای تعلیق بخشی از فعالیت‌های هسته‌ای ایران، بخشی از تحریم‌های آمریکا نیز برداشته شود. این تنش در حالی اتفاق می‌افتد که قرار است مذاکرات هسته‌ای روز دوشنبه از سر گرفته شود.

با این حال، مقامات کشورمان بار‌ها تاکید کرده‌اند که در صورت بازگشت همه طرف‌ها از جمله آمریکا به متن توافق، تهران هم نظارت سابق بازرسان آژانس را که در «برنامه جامع اقدام مشترک» پیش‌بینی شده، خواهد پذیرفت.

در حال حاضر شش دور مذاکره میان طرف‌های برجامی در وین و با هدف احیای توافق هسته‌ای ایران انجام شده که با کارشکنی آمریکا در رفع تحریم‌ها، هنوز مذاکرات به نتیجه مشخصی نرسیده است و دور آتی این مذاکرات قرار است ۸ آذرماه در وین برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود