جوابیه وزارت نیرو به گزارش «انتخاب» درمورد «قطعی برق شهرک‌های صنعتی در دوشنبه‌ها»


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 وزارت نیرو با ارسال جوابیه‌ای به گزارش «انتخاب» با عنوان «وزارت نیرو: تابستان امسال دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۳ در شهرک‌های صنعتی قطعی برق خواهیم داشت» پاسخ داده است.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

 

پیرو انتشار ویدئویی در آن رسانه در تاریخ 12 خردادماه با عنوان “وزارت نیرو: تابستان امسال دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۲۳ در شهرک‌های صنعتی قطعی برق خواهیم داشت” به دلیل برداشت اشتباه از بیان مثال سخنگوی صنعت برق و تیتری که برای این ویدئو انتخاب شده است، توضیح زیر حضورتان ارسال می‌شود.

وزارت نیرو بر اساس تجربه موفق سال گذشته در موضوع مدیریت بار و مصرف و تامین برق برای بخش تولید و صنعت، تابستان امسال نیز با 140 برنامه به استقبال دوره اوج مصرف برق در تابستان رفت که یکی از این برنامه‌ها مربوط به تامین برق در موضوع صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی بود. در این زمینه با توافقی که با وزارت صمت انجام شده است، مقرر شده که برای توزیع متناسب بار در بخش صنعت، تعطیلات شهرک‌های صنعتی گردشی شود بدین معنا که از روز جمعه به یکی از روزهای وسط هفته طبق پیشنهاد هر مجموعه صنعتی جابجا میشود و در روز تعطیل برنامه مدیریت برق در آن شهرک انجام می‌شود. این برنامه طبق توافق در هر شهرک صنعتی متفاوت بوده و لزوما روزهای دوشنبه انجام نمی‌شود. بر این اساس به هیچ عنوان موضوع قطع برق در این شهرک‌ها مطرح نیست و اساس برنامه مدیریت برق متناسب با توافق با شهرک‌ها و گردشی شدن روز تعطیلی، برنامه‌ریزی شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا