حزب کارگزاران دولت سایه تشکیل می دهد

جلسه این هفته شورای مرکزی حزب به ریاست محسن هاشمی برگزار شد. در این نشست، اعضای کمیته پشتیبانی حزب از سوی امیر اقتناعی دبیر کمیته پیشنهاد شد و از سوی شورای مرکزی رأی اعتماد گرفت. ولی‌الله افخمی دبیر کمیته اقتصادی حزب نیز گزارشی از فعالیت‌های این کمیته در دوره پیشین ارائه کرد. تجدید ساختار حزب

کد خبر : 10349
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دسامبر 2021 - 17:50
حزب کارگزاران دولت سایه تشکیل می دهد

جلسه این هفته شورای مرکزی حزب به ریاست محسن هاشمی برگزار شد. در این نشست، اعضای کمیته پشتیبانی حزب از سوی امیر اقتناعی دبیر کمیته پیشنهاد شد و از سوی شورای مرکزی رأی اعتماد گرفت.

ولی‌الله افخمی دبیر کمیته اقتصادی حزب نیز گزارشی از فعالیت‌های این کمیته در دوره پیشین ارائه کرد.

تجدید ساختار حزب از دیگر دستورات این جلسه شورای مرکزی بود که پس از بحث و بررسی، کمیته تشکیلات موظف شد تا جلسه آتی، پیشنهاد چارت جدید حزب را مطابق با ملاحظات و سیاست‌های شورای مرکزی جهت تصویب به این شورا ارائه کند.

همچنین درباره سازوکارهای ارتباط ارگان رسانه‌ای کارگزاران سازندگی ایران با بخش‌های مختلف حزب بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

در بخش دیگری از این جلسه، شورای مرکزی نسبت به اعتراضات در شهر اصفهان و حواشی آن ابراز نگرانی نموده و مسئولان امر را به توجه به مطالبات مردم تا پیش از بدل شدن به بحران‌های شدید و پیچیده دعوت کردند.

اعضای شورای مرکزی طرح صیانت را نیز بحران‌آفرین و غیرکارشناسانه دانستند که تغییرات جزئی در آن از تبعات عمیق اقتصادی و اجتماعی طرح نخواهد کاست.

تشکیل «دولت در سایه» بر اساس مصوبه کمیته سیاسی از جمله پیشنهادات اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران برای نقد عملکرد قوا بود.

۲۳۲۱۹

برچسب ها :

ناموجود