حماس: جنایات صهیونیست‌ها عامل نابودی آنها خواهد شد

جنبش حماس به خاطر شهادت مبارزان فلسطینی در نابلس به نام‌های محمد حرز الله و محمد هشام محمد ابوکشک به سوگ نشست و ضمن تبریک و تسلیت به ملت فلسطین تاکید کرد جنایات صهیونیست‌ها باعث شعله ور شدن انقلابی می‌شود که تا نابودی اشغالگران ادامه خواهد یافت.

 به گزارش خبرگزاری شهاب، جنبش حماس چهارشنبه شب در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: تشدید جنایات صهیونیست‌ها و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین و مقدسات ما به خصوص مسجد الاقصی و به شهادت رساندن جوانان فلسطینی یکی پس از دیگر، انقلابی را شعله ور خواهد کرد که تا نابودی رژیم اشغالگر از سرزمین فلسطین و تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس ادامه خواهد یافت.

روز گذشته نیز «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد این جنبش به ملت فلسطین و اهالی قدس اشغالی عملیات دلاورانه در قدس اشغالی را که پاسخی مستمر به یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و تلاش برای یهودی سازی و تقسیم آن است، تبریک می‌گوید.

او در ادامه افزود: عملیات قدس نتیجه جنایت‌های اشغالگران و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین و مسجد الاقصی است و بار دیگر قاطعانه تاکید می‌کند که تروریسم صهیونیستی با عملیات دلاورانه بیشتری با ابزار‌های متنوع و در مناطق مختلف پاسخ داده خواهد شد.

صبح روز گذشته و در پی دو انفجار که در قدس اشغالی به وقوع پیوست، یک صهیونیست به هلاکت رسید و ۴۷ نفر مجروح شدند. 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا