حمله تند پرویز پرستویی به رئیس صداوسیما؛ نمی‌خواهیم قیافه شما را ببینیم

صحبت‌های اخیر پیمان جبلی درباره عادل فردوسی‌پور و دعوت دوباره از بعضی برنامه‌سازان به تلویزیون حواشی زیادی داشت، در تازه‌ترین مورد می‌توان به یادداشت انتقادی پرویز پرستویی اشاره کرد. آفتاب‌‌نیوز : پرویز پرستویی به صحبت‌های اخیر پیمان جبلی رئیس صداوسیما انتقاد کرد و نوشت: صداوسیما ملک شخصی شما نیست.  در بخشی از یادداشت پرستویی در

کد خبر : 150795
تاریخ انتشار : شنبه 3 ژوئن 2023 - 22:17
حمله تند پرویز پرستویی به رئیس صداوسیما؛ نمی‌خواهیم قیافه شما را ببینیم


صحبت‌های اخیر پیمان جبلی درباره عادل فردوسی‌پور و دعوت دوباره از بعضی برنامه‌سازان به تلویزیون حواشی زیادی داشت، در تازه‌ترین مورد می‌توان به یادداشت انتقادی پرویز پرستویی اشاره کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

پرویز پرستویی به صحبت‌های اخیر پیمان جبلی رئیس صداوسیما انتقاد کرد و نوشت: صداوسیما ملک شخصی شما نیست.

 در بخشی از یادداشت پرستویی در پاسخ به جبلی نوشته شده: «آقای پیمان جبلی کاملا در اشتباهید. هنرمند جماعت یا به قول شما چهره‌ها هرچه دارند از مردم دارند. هنرمند بدون مردم هنرمند نیست. اگر هنرمندان ارتباطشان را با صدا و سیما قطع کرده‌اند، چون نمی‌خواهند قیافه شما و امثال شما را ببینند… یعنی، برای مردم احترام قائلند… و اتفاقا علت عدم حضورشان در صدا و سیما شما هستید. مردم شما را نمی‌خواهند ببینند… ضمنا صدا و سیما ملک شخصی شما نیست. شان هنرمند در صدا و سیمایی که شما مثلا رئیس اش هستید، نیست. صدا و سیما متعلق به مردم، هنرمندان و فرهیختگان است.»

برچسب ها :

ناموجود