خبر مهم حسن فتحی درباره سریال جدیدش

طی ساعات اخیر از سریالی به نام «ازازیل» با بازی پیمان معادی، بهرام رادان، پریناز ایزدیار و پژمان جمشیدی به عنوان پروژه جدید حسن فتحی پس از سریال تاریخی «جیران»، در برخی رسانه‌ها نام برده شده است؛ این در حالی است که حسن فتحی در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد که در حال مطالعه متن

کد خبر : 147685
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 می 2023 - 4:07
خبر مهم حسن فتحی درباره سریال جدیدش


طی ساعات اخیر از سریالی به نام «ازازیل» با بازی پیمان معادی، بهرام رادان، پریناز ایزدیار و پژمان جمشیدی به عنوان پروژه جدید حسن فتحی پس از سریال تاریخی «جیران»، در برخی رسانه‌ها نام برده شده است؛ این در حالی است که حسن فتحی در گفت‌وگویی با ایسنا اعلام کرد که در حال مطالعه متن فیلمنامه و تصمیم‌گیری نهایی برای انتخاب پروژه است.

آفتاب‌‌نیوز :

این کارگردان سینما و تلویزیون که پس از سریال‌های «شهرزاد» و «جیران»، فعلا پروژه جدیدش را رسما انتخاب و معرفی نکرده است، در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار ایسنا مبنی بر صحت خبری درباره کارگردان سریال جدید «ازازیل»، تاکید کرد که در مرحله مطالعه‌ی فیلمنامه این مجموعه و تصمیم‌گیری و انتخاب درباره پذیرش کارگردانی است.

همچنین از آنجا که در خبر‌ها از حمیدرضا قربانی به عنوان کارگردان انصرافی سریال «ازازیل» نام برده شده است، فتحی تاکید کرد که «اولین شرطش برای پذیرش کارگردانی این سریال، رضایت فردی است که پیشتر به عنوان کارگردان از او نام برده شده بود.»

کارگردان سریال‌های «جیران»، «مدار صفر درجه»، «شهرزاد» و «میوه ممنوعه»، یادآور شد: در تمام پروژه‌هایی که می‌پذیرم این شرط من است. در مورد این سریال هم اعلام کردم که ایشان (حمیدرضا قربانی) باید رضایت‌نامه بدهد که با رضایت خودش رفته است و در نهایت هم وقتی مطلع شد که من قبل از رضایت ایشان، فیلمنامه را مطالعه هم نمی‌کنم، متن رضایت‌نامه از طریق پیام‌رسان برای من ارسال کرد. پس از آن در حال مطالعه فیلمنامه هستم تا انتخاب نهایی‌ام را انجام دهم.

حسن فتحی که چند سالی را به کارگردانی سریال تاریخی «جیران» گذراند، پس از فراز و نشیب‌هایی که این پروژه به لحاظ انتشار و مناقشه بر سر مالکیت ادبی هنری از سر گذراند، در نهایت فرودین ماه ۱۴۰۲ انتشارش به پایان رسید. پس از آن، این کارگردان باسابقه کشورمان در حال انتخاب پروژه بعدی‌اش برای کارگردانی است که به احتمال قوی باز هم در شبکه نمایش خانگی خواهد بود.



منبع

برچسب ها :

ناموجود