خرید و فروش بیش از 1500 ارز دیجیتال از کیف پول من

بدون شک صرافی کیف پول من اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمز ارز ایران، بهترین صرافی ارز دیجیتال است. این صرافی ایرانی کار خود را در زمستان سال 99 آغاز کرد و امروزه در جایگاهی قرار دارد که توانسته اطمینان و اعتبار کاربران زیادی را جلب خود کند. کیف پول من علاوه بر ارائه امکانات

کد خبر : 35992
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 می 2022 - 9:41

بدون شک صرافی کیف پول من اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمز ارز ایران، بهترین صرافی ارز دیجیتال است. این صرافی ایرانی کار خود را در زمستان سال 99 آغاز کرد و امروزه در جایگاهی قرار دارد که توانسته اطمینان و اعتبار کاربران زیادی را جلب خود کند. کیف پول من علاوه بر ارائه امکانات متنوع برای تریدرها، بیش از 1500 ارز دیجیتال را در درون خود جای داده و فرصت معامله‌های پر سود را برای کاربران خود فراهم کرده است. تیم پشتیبانی حرفه‌ای 24 ساعته و برنامه نویسانی باتجربه، روند خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران سرعت می‌بخشد. در بازار ارزهای دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای مختلف باید اطلاعات لازم را فرا گرفت. به همین دلیل برای شناخت بهتر ارزها و خدمات بی‌نظیر کیف پول من در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزها از کیف پول من

یکی از برترین ویژگی‌هایی که کیف پول من دارد فراهم بودن خرید و فروش ارزهای دیجیتال محبوب و جدید در این سامانه است. در صرافی ایرانی کیف پول من، امکان خرید و فروش بیش از 1500 ارز دیجیتال شامل ارزهای بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)، تتر (USDT)، بیت کوین کش (BCH)، لایت کوین (LTC)، چین لینک (LINK)، کاردانو (ADA)، پولکادات (DOT)، بایننس کوین (BNB)، هرو آرنا (HERA)، کریپتریوم (CRPT)، کوانت استمپ (QSP)، ارث فاند (1EARTH)، بورا (BORA)، فالکون سوآپس (FALCONS) و هزاران ارز دیگر در دسترس کاربران است.

نحوه خرید و فروش بیش از 1500 ارز دیجیتال از کیف پول من

برای خرید بیش از 1500 ارز دیجیتال از کیف پول من ابتدا باید در این سامانه ثبت‌نام کنید. برای خرید ارزها ابتدا باید از طریق آدرس kifpool.me وارد سامانه شوید و بر کلید زرد رنگ ثبت‌نام کلیک نمایید. در مرحله بعدی باید اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس ایمیل و کلمه عبور خود را ثبت کنید. پس از ثبت اطلاعات، باید شماره تماس خود را با وارد کردن کد پیامک شده تایید کنید. همچنین برای ساخت یک حساب کاربری ایمن، نیاز به رمز عبور قوی دارید که بهتر است این رمز را با ترکیب اعداد و حروف بسازید و به یاد بسپارید. بعد از انجام مراحل فوق، می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید و به قسمت خرید ارزهای دیجیتال مراجعه کنید. برای احراز هویت می‌توانید از منوی سمت راست، گزینه احراز هویت را انتخاب کرده و با راهنمایی‌های جامع ارائه شده هویت خود را تایید کنید. احراز هویت کاربران در سامانه کیف پول من در مدت زمان 30 دقیقه انجام می‌گیرد. همچنین قبل از خرید ارزها می‌توانید علاوه بر اطلاع از قیمت‌های لحظه‌ای ارزها به تومان و دلار، درصد رشد ارز دلخواه خود در 24 ساعت اخیر را مشاهده کنید.

حداقل مقدار خرید و فروش ارز در کیف پول من 500 هزار تومان است؛ چراکه انجام معاملاتی پایین‌تر از این مبلغ به دلیل بالا بودن کارمزد شبکه بلاکچین صرفه اقتصادی ندارد. لازم به ذکر است که برای فروش ارزهای خود نیازی به احراز هویت نیست. سقف معاملات در کیف پول من تا 500 میلیون تومان است و برای انجام معاملات بالاتر از این مبلغ می‌توانید با واحد فروش در قسمت ارتباط با ما هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. مدت زمان تایید تراکنش شما می‌تواند از 1 دقیقه الی 48 ساعت به دلیل ترافیک‌های شبکه طول بکشد به همین دلیل باید تا تایید شناسه پرداخت در شبکه بلاکچین صبور باشید.

نگهداری بیش از 1500 ارز دیجیتال در کیف پول من

بعد از خرید ارز، نیاز به یک کیف پول مطمئن بیشتر از پیش احساس می‌شود. کیف پول من، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور است و به عنوان معتبرترین کیف پول ایرانی ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند. در صورتی که تنها قصد نگهداری ارزهای خود در کیف پول من را داشته باشید، نیاز به ارائه مدارک خاصی ندارید و با عضویت ساده در سامانه کیف پول من می‌توانید بیش از 1500 ارز دیجیتال را در کیف پول اختصاصی خود به صورت کاملا ایمن و مطمئن نگهداری کنید. کیف پول من به عنوان اولین سیستم رسمی کشور، ارز دیجیتال کاربران خود را بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان نگهداری می‌کند؛ بنابراین برای نگهداری ارز لازم نیست هزینه‌ای اضافی پرداخت کنید و تا هر زمانی که بخواهید، کیف پول من ارزهای خریداری شده شما را با امنیت بالا نگهداری می‌کند. کیف پول من با ارائه ضمانت صددرصدی و بدون هیچ ریسک و مشکلی ارزهای دیجیتال کاربران خود را نگهداری کند. ساختار کیف پول من به ‌گونه‌ای طراحی شده است که سرمایه تریدرها را به دو صورت گرم و سرد نگهداری می‌کند. در کیف پول سرد یا کولد ولت (Cold Wallet)‌ تنها کاربر دارنده کیف پول می‌تواند به کلیدهای خصوصی دسترسی داشته باشد و کار اصلی که این کیف پول انجام می‌دهد، برداشت و انتقال موجودی از کیف پول و انتقال آن به یک دستگاه فیزیکی است. اما درکیف پول گرم یا هات ولت (Hot wallets) که به آن کیف پول نرم افزاری می‌گویند علاوه بر نگهدای ارزها، تبدیل ارزها و امکانات دیگر را انجام می‌دهند. کیف پول من تنها یک کیف پول ساده نیست و امکانات جذاب دیگری نیز دارد.

مزیت ‌های نگهداری بیش از 1500 ارز دیجیتال در کیف پول من

اگر به دنبال خرید و فروش بیش از 1500 ارز دیجیتال از کیف پول معتبر و مطمئنی با قابلیت نگهداری رایگان ارزها هستید، کیف پول من را پیشنهاد می‌کنیم. این سامانه کیف پولی اختصاصی برای بیش از 100 ارز دیجیتال ارائه می‌کند و شما می‌توانید پس از ثبت‌نام در کیف پول من ارزهای متفاوت خود را در کیف پول‌های مجزا به صورت رایگان نگهداری کنید و دسترسی سریع و راحت به ارزهای خود داشته باشید. در کیف پول من هیچ‌گونه تحریمی تاثیرگذار نخواهد بود و امکان خرید بیش از 1500 ارز دیجیتال در اختیار کاربران این سامانه بعد از ثبت‌نام قرار خواهد گرفت. امکان فروش ارزهای دیجیتال کیف پول شما در هر لحظه فراهم است و خرید ارز دیجیتال به تومان در این سامانه در دسترس کاربران قرار دارد.

کیف پول من ضمانت صددرصدی می‌کند که بدون بروز هیچ مشکلی اطلاعات کاربری کاربران خود را حفظ کرده و از سرمایه و ارزهای آن‌ها محافظت می‌کند. این سامانه نماد اعتماد رسمی و امکان خرید و فروش شبانه‌روزی ارزها با پشتیبانی 24 ساعته را در اختیار تریدرهای خود قرار داده است. پس اگر به دنبال خرید بیت کوین، اتریوم، ریپل، دوج کوین، تتر و 1500 ارز دیجیتال دیگر هستید می‌توانید با مراجعه به آدرس kifpool.me علاوه بر پیوستن به خانواده 1 میلیون نفری، ارزهای دلخواه خود را خرید و فروش کرده و بدون پرداخت هزینه ‌آن‌ها را نگهداری کنید.

برچسب ها :

ناموجود