دادگستری فارس ادامه دهنده عدالت گستری شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی بعد از ظهر چهارشنبه در نخستین آئین گرامیداشت شهدای حقوقدان جنوب کشور در فارس بیان کرد: در اولین یادواره شهدای حقوقدان در استان فارس مقام و جایگاه بیست و پنج شهید حقوق دان در استان‌های جنوبی قدردانی خواهد شد. وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهدا از

کد خبر : 10468
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دسامبر 2021 - 21:01
دادگستری فارس ادامه دهنده عدالت گستری شهدا است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی بعد از ظهر چهارشنبه در نخستین آئین گرامیداشت شهدای حقوقدان جنوب کشور در فارس بیان کرد: در اولین یادواره شهدای حقوقدان در استان فارس مقام و جایگاه بیست و پنج شهید حقوق دان در استان‌های جنوبی قدردانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهدا از جمله اهدافی است که در این همایش مدنظر است این در حالی است که همایشی به این وسعت طی سالیان اخیر برای گرامی داشت شهدای حقوقدان برگزار نشده است.

موسوی یادآور شد: هیچ راهی برای ماندگار شدن جز اتصال به خداوند نیست و شهدا نیز برای جاودانگی به خداوند متصل شدند تا جامعه در مسیری قرار بگیرد که هدف تعالی است.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: پس از شهادت شهید سلیمانی تاکنون یک هزار و ١٠٣ زندانی در هفت مرحله با همکاری دستگاه‌های همکار نظیر سپاه فجر استان فارس آزاد شده‌اند.

وی ادامه داد: اصول اساسی فعالیت کارمندان و کارکنان قوه قضائیه در استان فارس ادامه دادن راه شهدا است و دادگستری کل استان فارس در تلاش است تا در مسیر شهدا فعالیت کند و موجب رضایت شهدا شود.

گفتی است در این آئین از ماکت کتاب لاله‌های عدالت به قلم مریم شیدا رونمایی شد این کتاب در خصوص بیست و یک شهید قوه قضائیه در استان فارس است.

برچسب ها :

ناموجود