دبیرکل انصارالله یمن: هدف دشمن شکستن مقاومت ملت یمن است

به گزارش پایگاه العهد نیوز به نقل از مرکز رسانه‌ای انصارالله، سید عبدالملک بدرالدین، دبیرکل انصارالله یمن، هدف دشمن را از بین بردن  انسجام و قدرت مردم یمن به منظور سست کردن اراده آن‌ها و تسلط کامل بر مردم یمن عنوان کرد.

سید عبدالملک بدرالدین در دیدار با هیئتی از فرماندهان و شخصیت‌های محلی استان «إب» گفت: «ما نمیتوانیم تحمل کنیم که آمریکا ما را کنترل کند و زیر نظر آن اداره شویم. کسانی که می‌پذیرند اختیار آن‌ها در دستان افسران سعودی و اماراتی باشد، خائن و مزدور هستند. ما به عنوان ملت یمن به مسیر خود برای رسیدن به استقلال و آزادی و جلوگیری از دخالت خارجی ادامه می‌دهیم.»

اواخر فروردین ماه امسال بین یمن و نیرو‌های ائتلاف متجاوز با میانجیگری سازمان ملل، آتش‌بس برقرار شد تا حملات متوقف شده و کشتی‌های حامل غذا و مواد دارویی به یمن برسد. نیرو‌های متجاوز آمریکایی، سعودی و اماراتی، برخلاف پایبندی طرف یمنی به مفاد آتش بس، به نقض روزانه آتش بس ادامه می‌دهند و با گذشت بیش از یک ماه از زمان آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل در ماه‌های رمضان و شوال، نیرو‌های ائتلاف سعودی بیش از ۶ هزار بار این آتش بس را نقض کرده اند.

 جنبش انصارالله در پاسخ به اقدامات ائتلاف سعودی هفته گذشته اعلام کرد پاسخ به لغو آتش بس سازمان ملل در یمن از ریاض تا ابوظبی بسیار دردناک خواهد بود و نیرو‌های مسلح و کمیته‌های مردمی برای برخورد با هرگونه تجاوزی آماده هستند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا