درخواست واگذاری ورزشگاه امام‌رضا و شهیدکاظمی به استقلال و پرسپولیس

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم تعیین تکلیف و انتقال قطعی و رسمی اسناد مالکیت اراضی شهرداری تهران، خواستار واگذاری ورزشگاه امام‌رضا(ع) و شهیدکاظمی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شد. به گزارش ایسنا،  سوده نجفی در بازدید از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، در نشستی که با مدیرعامل و

کد خبر : 87870
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 ژانویه 2023 - 13:06
درخواست واگذاری ورزشگاه امام‌رضا و شهیدکاظمی به استقلال و پرسپولیس



عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم تعیین تکلیف و انتقال قطعی و رسمی اسناد مالکیت اراضی شهرداری تهران، خواستار واگذاری ورزشگاه امام‌رضا(ع) و شهیدکاظمی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شد.

به گزارش ایسنا،  سوده نجفی در بازدید از سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، در نشستی که با مدیرعامل و معاونان سازمان املاک ومستغلات شهرداری تهران داشت طی گزارشی در جریان عملکرد و اقدامات ۹ ماه گذشته این سازمان قرار گرفت.

وی در بازدید از سازمان املاک با تاکید بر اینکه اکثر زمین های ورزشی شهرداری خصوصا زمین‌های فوتبال فاقد سند به نفع شهرداری است، اقدامات مشترکی که از سوی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران به صورت مشترک با سازمان ورزش در این رابطه صورت گرفته را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین در راستای جلساتی که با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت از مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات خواستار پیگیری واگذاری ورزشگاه امام‌رضا و شهیدکاظمی به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شد.

بررسی وضعیت تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای املاک متعلق به شهرداری به سندتک برگ بمنظور کاهش جرایم مرتبط با جعل اسناد نیز از جمله موضوعاتی بود که از سوی رئیس کمیته سلامت شورای شهر به آن پرداخته شد.

وی همچنین تعیین تکلیف و انتقال قطعی و رسمی اسناد مالکیت اراضی که در سنوات گذشته به موجب قولنامه و توافقنامه و یا وکالتنامه تملک و رها شده اند، تحقق کامل تکالیف درآمدی سازمان املاک و مستغلات و تعیین تکلیف و انتقال قطعی اسناد اراضی مورد واگذاری توسط سازمانها و نهادهای دولتی به شهرداری تهران به منظور جلوگیری از تصرف و زمین خواری توسط اشخاص را بسیار حائز اهمیت دانست و از مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران خواستار رسیدگی‌ به آنها شد.

بنا براعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، نجفی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع هوشمندسازی و مدیریت مسئله محوری موجب کاهش فساد در رده‌های مختلف می‌شود از مدیرعامل این سازمان خواست اقدامات و فعالیت‌های خود را بر اساس این دو مورد و تکیه بر مطالبات تطبیقی پیگیری کند.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود