درگیری ما با فلسطینیان راه‌حلی ندارد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان «آیلت شاکد» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با وب‌سایت آمریکایی «هیل» اعلام کرد مناقشه و درگیری میان این رژیم و مردم فلسطین هیچ راه‌ حلی ندارد و برای گسترش و پیشرفت در روند عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی، واشنگتن باید به صورت جدی وارد شود و پیشنهاد‌های خوبی به

کد خبر : 8991
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 17:04
درگیری ما با فلسطینیان راه‌حلی ندارد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان «آیلت شاکد» وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با وب‌سایت آمریکایی «هیل» اعلام کرد مناقشه و درگیری میان این رژیم و مردم فلسطین هیچ راه‌ حلی ندارد و برای گسترش و پیشرفت در روند عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی، واشنگتن باید به صورت جدی وارد شود و پیشنهاد‌های خوبی به این کشور‌ها ارائه بدهد.

شاکد که پیشتر پرده از عقاید خود برداشته و حامی الحاق کرانه باختری به اراضی اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی است بار‌ها اعلام کرده  شهرک‌سازی باید گسترش پیدا کند و هیچ کشوری به اسم فلسطین وجود نخواهد داشت.

او در ادامه مصاحبه خود افزود: ما نباید راه‌ حلی برای درگیری با فلسیطینیان پیدا کنیم فقط باید این درگیری را کنترل کنیم. ما باید بر روی چیزی که می‌خواهیم تمرکز کنیم نه چیزی که می‌دانیم به بن بست می‌رسد.

وزیر صهیونیست در خصوص عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی با رژیم اشغالگر قدس نیز اعلام کرد که همه چیز به نفوذ دولت بایدن (رئیس‌ جمهور آمریکا) بر مقامات کشور‌های عربی منطقه بستگی دارد با این حال پتانسیل‌های زیادی در این باره وجود دارد و اگر کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی روابطشان را عادی می کنند به دلیل داشتن منافع مشترک با تل‌آویو نیست بلکه به دلیل داشتن منافع مشترک با واشنگتن است.

او در پایان نیز اضافه کرد: برنامه الحاق کرانه باختری کنار گذاشته شد، اما این بدان معنا نیست که ما آماده امتیاز دادن به فلسطینیان هستیم. آن‌ها چیز‌هایی را که می‌خواهند از آمریکا بگیرند!

ساعاتی پیش نیز «اسون کوهن فون بورگسدورف» فرستاده اتحادیه اروپا به تشکیلات خودگردان فلسطین درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس و کرانه باختری هشدار داد و اعلام کرد رژیم صهیونیستی به مرحله نهایی جدا کردن کرانه باختری از قدس رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود