دیدار معاون وزیر امور خارجه سوریه با امیرعبداللهیان

در دیدار ایمن سوسان معاون وزیر خارجه سوریه با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، توسعه روابط فی‌مابین و اخرین تحولات سوریه و منطقه مورد گفت‌وگو قرار گرفت. به گزارش ایسنا، دکتر امیرعبداللهیان در این دیدار، بر اهمیت روابط ممتاز جمهوری اسلامی ایران و سوریه و همکاری‌های نزدیک دو کشور برای برقراری ثبات، امنیت

کد خبر : 88437
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 ژانویه 2023 - 5:32
دیدار معاون وزیر امور خارجه سوریه با امیرعبداللهیان



در دیدار ایمن سوسان معاون وزیر خارجه سوریه با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، توسعه روابط فی‌مابین و اخرین تحولات سوریه و منطقه مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، دکتر امیرعبداللهیان در این دیدار، بر اهمیت روابط ممتاز جمهوری اسلامی ایران و سوریه و همکاری‌های نزدیک دو کشور برای برقراری ثبات، امنیت و آرامش در منطقه تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر ضرورت ارتقای مناسبات دو کشور در حوزه‌های مختلف، توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های اقتصادی را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای دو کشور به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دانست.

ایمن سوسان معاون وزیر امور خارجه سوریه نیز در این دیدار یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و نقش ویژه ایشان در مبارزه با تروریسم در سوریه و منطقه را گرامی داشت و با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مقابله با تروریسم و افراط‌گرایی و کمک به حل‌وفصل سیاسی بحران سوریه، بر روابط ممتاز فی‌مابین که بر پایه دیدگاه راهبردی مقامات عالیه دو کشور پایه‌ریزی شده است، تاکید کرد و وزیر امور خارجه کشورمان را در جریان آخرین تحولات روند سیاسی حل بحران سوریه قرار داد.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود