رئیسی : ملت با حضور در صحنه ، توطئه دشمن را نقش بر آب کرد

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه برای دفاع از محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد. رئیس‌جمهور در ابتدای سخنانش گفت: قبل از ورود به بحث وزیر محترم پیشنهادی کار، با توجه به حوادث اخیر لازم می‌دانم نکاتی را محضر مقدس مردم

کد خبر : 59551
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 اکتبر 2022 - 6:16
رئیسی : ملت با حضور در صحنه ، توطئه دشمن را نقش بر آب کرد

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه برای دفاع از محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

رئیس‌جمهور در ابتدای سخنانش گفت: قبل از ورود به بحث وزیر محترم پیشنهادی کار، با توجه به حوادث اخیر لازم می‌دانم نکاتی را محضر مقدس مردم و نمایندگان محترم مجلس عرض کنم. ابتدا باید برای مردم با بصیرت، زمان‌شناس و دشمن‌شناس ایران خداوند را شاکر باشیم که دشمنان را در این فتنه ناکام گذاشتند و باید شاکر خداوند باشیم که هدایت‌های امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی، همواره مورد توجه مردم است. بصیرت و حضور میلیونی مردم در حوادث اخیر، حقیقتا دشمن را ناکام گذاشت.

رئیس جمهور با اشاره به هدایت های رهبر انقلاب در روز گذشته بیان کرد: حقیقتاً ایشان تحلیل جامعی نسبت به حوادث اخیر ارائه فرمودند؛ دلیل این فتنه‌ها بر علیه کشور و انقلاب اسلامی را برای همه انسان‌های و صاحب بصیرت، قابل درک و استفاده بود.

رئیسی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند علت بلواهای دشمنان به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران این است که کشور دائماً در حال پیشرفت است و دشمن نمی‌خواهد که کشور ما پیشرفت داشته باشد؛ این نکته محوری بود که ایشان به آن اشاره فرمودند.

رئیسی بیان کرد: دلیل خشم دشمنان از ملت ایران این است که می‌بیند علیرغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها، کشور ما مسیر پیشرفت را طی می‌کند و به همه تحریم‌ها و موانعی که آنها ایجاد کردند، بی توجه است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برچسب ها :

ناموجود