رئیس فدراسیون والیبال کشور مهمان «دستخط» می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، رئیس فدراسیون والیبال کشور در این برنامه از آخرین اخبار تیم های ملی والیبال و لیگ برتر خواهد گفت. این مقام مسئول در این برنامه همچنین موضوع ورزش قهرمانی و نقش فدراسیون ها، وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی را بررسی و تحلیل

کد خبر : 7132
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 12:02
رئیس فدراسیون والیبال کشور مهمان «دستخط» می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، رئیس فدراسیون والیبال کشور در این برنامه از آخرین اخبار تیم های ملی والیبال و لیگ برتر خواهد گفت.

این مقام مسئول در این برنامه همچنین موضوع ورزش قهرمانی و نقش فدراسیون ها، وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی را بررسی و تحلیل خواهد کرد.

بررسی وضعیت ورزش قهرمانی در دولت های مختلف پس از انقلاب اسلامی و نیاز عمومی به ورزش رایگان برای اقشار مختلف در کشور از دیگر موضوعاتی است که در برنامه دستخط گفتگو خواهد شد.

«دستخط» که به گفتگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می پردازد کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.

این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می‌کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود