راهکار جدید توییتر برای درآمدزایی: فروش حق اشتراک یک‌ساله توییتر بلو با تخفیف ۱۲ درصدی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : از زمانی که ایلان ماسک وارد توییتر شده، بارها اعلام کرده است که می‌خواهد بخش بزرگ‌تری از درآمد این شرکت را از سرویس حق اشتراکی این شبکه اجتماعی به‌دست بیاورد. نسخه جدید توییتر بلو مدتی پیش با هزینه ماهانه 8 دلار در دسترس کاربران قرار گرفت و حالا این

کد خبر : 94489
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 ژانویه 2023 - 23:31
راهکار جدید توییتر برای درآمدزایی: فروش حق اشتراک یک‌ساله توییتر بلو با تخفیف ۱۲ درصدی


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

از زمانی که ایلان ماسک وارد توییتر شده، بارها اعلام کرده است که می‌خواهد بخش بزرگ‌تری از درآمد این شرکت را از سرویس حق اشتراکی این شبکه اجتماعی به‌دست بیاورد. نسخه جدید توییتر بلو مدتی پیش با هزینه ماهانه 8 دلار در دسترس کاربران قرار گرفت و حالا این شرکت اجازه می‌دهد تا با تخفیفی بالغ بر 12 درصد، اشتراک سالانه این سرویس را خریداری کنید.

علاقه‌مندان به سرویس توییتر بلو اکنون می‌توانند با پرداخت سالانه 84 دلار به تیک آبی و دیگر امکانات این سرویس دسترسی داشته باشند. این مبلغ در مقایسه با پرداخت ماهانه حق اشتراک سرویس بلو، از 12 درصد تخفیف در نسخه وب و اندروید و 36 درصد تخفیف در نسخه iOS خبر می‌دهد. گفتنی است که هزینه ماهانه خرید توییتر بلو در سیستم‌عامل اپل 11 دلار است.

خرید سالانه توییتر بلو کارمزد اپل را دور می‌زند

البته برای استفاده از اشتراک سالیانه با این قیمت در iOS باید خرید خود را روی پلتفرم دیگری انجام دهید. مشخص نیست که اپل چه واکنشی به دورزدن حق کارمزد آن‌ها خواهد داشت، اما در بخش دستورالعمل‌های اپ استور استثنائاتی برای سرویس‌های مولتی‌پلتفرم در نظر گرفته شده است که عملاً اجازه می‌دهد در یک اپلیکیشن وارد اشتراکی شوید که آن را در خارج از iOS خریداری کرده‌اید.

طرح پیش‌پرداخت حق اشتراک سرویس توییتر بلو در شرایطی فعال می‌شود که گزارش‌ها از عدم پرداخت اجاره دفاتر این شرکت خبر داده بودند. به‌دنبال همین اتفاق، مالک ساختمان مقر اصلی این شبکه اجتماعی در سان‌فرانسیسکو از توییتر شکایت کرده است.

فایننشال تایمز هم در گزارش جدیدی به نقل از سه منبع نامشخص اعلام کرده که اولین قسط از وام 13 میلیارد دلاری ایلان ماسک برای خرید توییتر احتمالاً در اواخر ژانویه باید پرداخت شود. به‌علاوه، ظاهراً سرمایه‌گذاران بانکی در‌حال گفت‌وگو با ایلان ماسک درباره اصلاح شرایط سرمایه‌هایی هستند که از طریق وثیقه سهام تسلا به این میلیاردر جنجالی واگذار شده بود.

ماسک که درحال‌حاضر حدود 137 میلیارد دلار ثروت شخصی دارد، در شرایط خوبی به‌سر نمی‌برد و پیش‌تر در مقاله‌ای گفته بودیم که چرا او احتمالاً دیگر ثروتمندترین فرد جهان نخواهد شد.

منبع: دیجیاتو



منبع

برچسب ها :

ناموجود