رسایی: زنان ما حجاب خود را دوست دارند / اگر کشف حجاب‌های اندکی هم انجام می‌گیرد خود مردم از این موارد ناراحت هستند / در کل این سه ماه بیشترین تجمعات در تهران ۱۴ میلیونی به چهار الی پنج هزار هم نمی‌رسید / ستون اصلی این نظام، ولی فقیه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا: نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از عدم همراهی بانوان عفیفه ما عصبانی است و در فرضیات خام خود خیال می‌کردند اگر موضوعاتی مانند حوادث اخیر رخ دهد به مقاصد خود در بحث حجاب خواهند رسید. حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی ظهر یکشنبه ۱۸

کد خبر : 87532
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 ژانویه 2023 - 20:44
رسایی: زنان ما حجاب خود را دوست دارند / اگر کشف حجاب‌های اندکی هم انجام می‌گیرد خود مردم از این موارد ناراحت هستند / در کل این سه ماه بیشترین تجمعات در تهران ۱۴ میلیونی به چهار الی پنج هزار هم نمی‌رسید / ستون اصلی این نظام، ولی فقیه است


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از عدم همراهی بانوان عفیفه ما عصبانی است و در فرضیات خام خود خیال می‌کردند اگر موضوعاتی مانند حوادث اخیر رخ دهد به مقاصد خود در بحث حجاب خواهند رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی ظهر یکشنبه ۱۸ دی ماه در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین با اشاره به ایام شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی نه عالم بود و نه مرجع تقلید اما مکتب دار شد و مقام معظم رهبری راه و روش ایشان را مکتب شهید سلیمانی معرفی کردند تا نشان دهند هرکسی که خود را در دستورات الهی تابع محض بداند خداوند نیز عنایت خاصی به او خواهد داشت.

وی با اشاره به ۱۷ دیماه سالروز کشف حجاب رضاخانی بیان کرد: حجاب یکی از شعائر دین اسلام و از ضرورت دین است و دنیا اسلام را با چند ویژگی می‌شناسد و حجاب مانند ماه رمضان که با مسلمانان شناخته می‌شود انقلاب اسلامی ما نیز یکی از مهم‌ترین شخصه های آن حجاب است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به حوادث اخیر گفت: سال ۸۸ مصداق فتنه بود و شناخت جریان حق از باطل سخت بود ولی اکنون در حوادث اخیر از ابتدا با اعتقادات و دین به ستیز برخواستند و مردم فهمیدند موضوع اصل دین است و همراهی نکردند و در کل این سه ماه بیشترین تجمعات در تهران ۱۴ میلیونی به چهار الی پنج هزار نمی‌رسید و در کل کشور به ۳۰۰ هزار نفر تخمین زده شد.

حجت الاسلام رسایی افزود: زنان ما نشان دادند حجاب خود را دوست دارند و عدم همراهی آحاد بانوان ما با جریان کشف نشان دهنده این مهم است که اگر کشف حجاب های اندکی هم انجام می‌گیرد خود مردم از این موارد ناراحت هستند.

وی تصریح کرد: دشمن از عدم همراهی بانوان عفیفه ما عصبانی است و در فرضیات خام خود خیال می‌کردند اگر موضوعاتی مانند حوادث اخیر رخ دهد به مقاصد خود در بحث حجاب خواهند رسید.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطالبه گری بحق مردم را یک اهم دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در برخی موارد انتقاد دارند و لازم است مسوولین مشکلات را حل کنند، مردم ایران همواره دیندار بوده اند و شهر ورامین نماد خاص این جریان در طول تاریخ بوده است.

حجت الاسلام رسایی با انتقاد از برخی اظهار نظرها در شبکه های اجتماعی در وقایع اخیر گفت: ۱۰۴ نفر از هنرپیشگان غرب و ۱۱ سرویس اطلاعاتی از کشورهای جهان از جریانات اغتشاشات ایران حمایت کردند، در حالیکه در کشورهای خود حق کوچکترین اظهار نظری ندارند و این نشان دهنده این است که جریانات مختلف برای فتح سنگر خودشان چنگ به هر ریسمانی می زنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف نهایی دشمنان بحث حجاب نبود بلکه ضعیف کردن نظام اسلامی هدف نهایی آنها و پس از آن از بین بردن انقلاب اسلامی بود و این در حالی‌است که می‌دانند ستون اصلی این نظام ولی فقیه است که به دنبال زدن این عمود هستند و انقلاب اسلامی وابسته به اسم ها نیست اما هیچگاه جایگاه هایی مانند ولی فقیه را از دست نخواهد داد تا متصل به انقلاب بزرگ حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد شد.



منبع

برچسب ها :

ناموجود