روایت واشنگتن پست از شهادت شیرین ابوعاقله

واشنگتن پست در گزارشی به چگونگی قتل خبرنگار فلسطینی شبکه تلویزیونی الجزیره بدست نظامیان صهیونیست پرداخت. مدیر دفتر روزنامه واشنگتن پُست در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره درباره تحولات مربوط به پرونده ترور «شیرین ابو عاقله» خبرنگار فلسطینی الجزیره در اردوگاه جنین گفت: گزارش ما و سایر گزارش ها درباره ترور شیرین ابوعاقله، صحت روایت

کد خبر : 39674
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 ژوئن 2022 - 1:46
روایت واشنگتن پست از شهادت شیرین ابوعاقله

واشنگتن پست در گزارشی به چگونگی قتل خبرنگار فلسطینی شبکه تلویزیونی الجزیره بدست نظامیان صهیونیست پرداخت.

مدیر دفتر روزنامه واشنگتن پُست در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره درباره تحولات مربوط به پرونده ترور «شیرین ابو عاقله» خبرنگار فلسطینی الجزیره در اردوگاه جنین گفت: گزارش ما و سایر گزارش ها درباره ترور شیرین ابوعاقله، صحت روایت هایی را که بلافاصله پس از این ترور منتشر شد، تأیید می کند مبنی بر اینکه خبرنگاران طبق عادت معمول مأموریت حرفه ای خود را در پوشش دادن تحولات انجام داده اند و هیچ تبادل آتشی در منطقه حادثه صورت نگرفته است.

«استیو هندریکس» همچنین تصریح کرد: ارتش اسرائیل بدون هیچ گونه شاهد و مدرکی بر وجود تبادل آتش پیش از ترور ابوعاقله اصرار دارد؛ اما بررسی های میدانی احتمال تیراندازی توسط نظامیان اسرائیلی به سمت ابوعاقله را تقویت می کند.

وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در شهادت این خبرنگار افزود: ما در گزارش خود، اقدامات تطبیقی ویژه ای انجام دادیم و به همه اسناد و شواهد مراجعه و همه روایت ها را تحلیل کردیم. گزارش ما فرضیه تیراندازی به ابوعاقله از جانب یک طرف فلسطینی را رد می کند. نظامیان صهیونیست با شلیک مستقیم باعث جان باختن این خبرنگار آمریکایی – فلسطینی شدند. 

گفتنی است شیرین ابوعاقله، خبرنگار آمریکایی – فلسطینی شبکه الجزیره در تاریخ ۱۱ مه گذشته و در حین پوشش خبری (یورش نظامیان صهیونیست) در اردوگاه جنین با شلیک گلوله سربازان اسرائیلی به شهادت رسید.

برچسب ها :

ناموجود