رونالدو به اروپا برمی‌گردد | سایت انتخاب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایرنا: سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان می‌گوید که فوق ستاره پرتغالی این تیم پس از سپری کردن دوران فوتبالی در ریاض، به اروپا باز خواهد گشت. کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال اوایل ماه جاری با عقد قراردادی به ارزش سالانه ۲۰۰ میلیون دلار، تا تابستان ۲۰۲۵ به النصر

کد خبر : 101812
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 ژانویه 2023 - 21:58
رونالدو به اروپا برمی‌گردد | سایت انتخاب


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان می‌گوید که فوق ستاره پرتغالی این تیم پس از سپری کردن دوران فوتبالی در ریاض، به اروپا باز خواهد گشت.

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال اوایل ماه جاری با عقد قراردادی به ارزش سالانه ۲۰۰ میلیون دلار، تا تابستان ۲۰۲۵ به النصر پیوست. مرد پرتغالی با این قرارداد به پردرآمدترین بازیکن تاریه فوتبال بدل شد.

منابع نزدیک به شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان هفته گذشته مدعی شدند که مقامات النصر امیدوارند قرارداد رونالدو را تمدید کنند به این امید که او در عربستان کفش‌های خود را بیاویزد. با این حال، رودی گارسیا سرمربی النصر گفته است که انتظار دارد رونالدو پیش از بازنشستگی، به فوتبال اروپا برگردد.

گارسیا درباره این موضوع گفت: کریستیانو رونالدو خرید کارآمدی است چون به متفرق شدن مدافعان کمک می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او فوتبالش را در النصر تمام نمی‌کند و به اروپا باز خواهد گشت.

منابع این شبکه تلویزیونی اضافه کرده‌اند که النصر مصمم است تا از تجربه رونالدو در دوران حضور در بالاترین سطح فوتبال اروپا و در کنار منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس استفاده کرده و این باشگاه سعودی را به یکی از قدرت‌های عربستان و فوتبال آسیا بدل کند.

پنج بار برنده توپ طلای جهان، پس از انجام سه بازی با پیراهن النصر از جمله شکست در نیمه نهایی سوپرجام عربستان برابر الاتحاد، هنوز در دیدارهای رسمی گلی به ثمر نرسانده است.

رونالدو دسامبر پارسال و پس از کشمکش طولانی با شیاطین سرخ، سرانجام قرارداد خود با منچستر را با توافق دوطرفه فسخ کرد.



منبع

برچسب ها :

ناموجود