رونمایی از سرویس خرید با تایید بانک ملت از طریق سامانه فراسود ملت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مراسم رونمایی از سرویس خرید با تایید بانک ملت (بانکداری باز) از طریق سامانه فراسود ملت با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی در بازدید از شرکت تامین سرمایه بانک ملت و در مراسم رونمایی از سرویس

کد خبر : 150731
تاریخ انتشار : شنبه 3 ژوئن 2023 - 17:49
رونمایی از سرویس خرید با تایید بانک ملت از طریق سامانه فراسود ملت


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رونمایی از سرویس خرید با تایید بانک ملت از طریق سامانه فراسود ملت

مراسم رونمایی از سرویس خرید با تایید بانک ملت (بانکداری باز) از طریق سامانه فراسود ملت با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی در بازدید از شرکت تامین سرمایه بانک ملت و در مراسم رونمایی از سرویس خرید با تایید بانک ملت، از هیات مدیره، مدیرعامل و کارکنان این شرکت قدردانی و اعلام کرد که شرکت در یک سال اخیر نتایج و دستاوردهای قابل قبولی در حوزه های تامین مالی، مدیریت دارایی، کسب و کار (به ویژه در حوزه سامانه ها و آی تی) و عملکردی داشته است که امیدوارم این توفیقات روزافزون و پایدار باشد.

بر اساس این گزارش، سامانه “فراسود ملت” ، سامانه جامع سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه بانک ملت برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه (شامل: صندوق های اوج ملت، اندوخته ملت و آتیه ملت) است.

سرویس خرید با تایید بانک ملت یا همان بانکداری باز، امکان انتقال مبلغ قابل سرمایه گذاری سرمایه گذاران را از مسیری مطمئن و به طور مستقیم از طریق حساب بانکی آنها و با صرفه جویی در هزینه و وقت و بدون مراجعه به شعب بانک به حساب صندوق های مذکور فراهم می کند.

افشار سرکانیان، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت هم در این دیدار به تشریح مهم ترین اقدامات و دستاوردهای شرکت پرداخت و در حوزه تامین مالی به انتشار مبلغ 119.145 میلیارد ریال اوراق بدهی در 13 ماهه منتهی به فروردین 1402، بهبود جایگاه شرکت در صنعت از لحاظ حجم اوراق بدهی منتشره و افزایش 683 درصدی حجم اوراق بدهی منتشره در سال 1401 نسبت به سال گذشته اشاره کرد.

 

رونمایی از سرویس خرید با تایید بانک ملت از طریق سامانه فراسود ملت
وی در حوزه مدیریت دارایی از افزایش 190 درصدی در خالص ارزش دارایی های تحت مدیریت (از مبلغ 115.871 میلیارد ریال به مبلغ 336.469 میلیارد ریال)، افزایش دو برابری سهم از بازار شرکت در صنعت از لحاظ خالص ارزش دارایی های تحت مدیریت، بهبود جایگاه صندوق اوج ملت در بین 20 صندوق بزرگ بازار سرمایه در سال 1401 از رتبه 17 به 6 ، افزایش سقف خالص ارزش دارایی های صندوق اوج ملت از مبلغ 100 هزار میلیارد ریال به 300 هزار میلیارد ریال، افزایش کیفیت و بازدهی ترکیب دارایی های صندوق های تحت مدیریت شرکت و توسعه حجم فعالیت شرکت در حوزه ارائه خدمت سبدگردانی اختصاصی به اشخاص حقوقی خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود