زاخارووا وضعیت مرز بلاروس و لهستان را یک «جنگ رسانه‌ای» خواند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه از وضعیت مرز میان بلاروس و روسیه به عنوان الگویی کامل از یک «جنگ رسانه‌ای» یاد کرد. سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت: آنچه اکنون در مرز لهستان و بلاروس می‌بینیم، یک الگو و نمونه گویا از جنگ

کد خبر : 8885
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 18:07
زاخارووا وضعیت مرز بلاروس و لهستان را یک «جنگ رسانه‌ای» خواند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه از وضعیت مرز میان بلاروس و روسیه به عنوان الگویی کامل از یک «جنگ رسانه‌ای» یاد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت: آنچه اکنون در مرز لهستان و بلاروس می‌بینیم، یک الگو و نمونه گویا از جنگ رسانه‌ای است. آن‌ها (مقامات اروپایی) ادعا می‌کنند که سه هزار عراقی به تهدیدی جامع برای موجودیت اتحادیه اروپا تبدیل شده اند، اما در عین حال ایتالیا بیشتر از بقیه کشور‌ها اجازه ورود مهاجران به خاک خود را در عرض چند روز می‌دهد!

در همین راستا «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس به سیاستمداران لهستانی درخصوص اظهاراتشان در چند روز اخیر علیه بلاروس هشدار داده و اعلام کرد سیاستمداران و مقامات ارشد ورشو (پایتخت لهستان) بی پروا تهدید به بستن مرز و بستن گذرگاه مرزی کوزنیکا می‌کنند، اما او پیشنهاد کرد قبل از این کار لهستان به ارتباط خود با روسیه و قاره آسیا فکر کند.

طی چند هفته اخیر به دلیل هجوم مهاجران و پناهجویان به مرز لهستان، مقامات این کشور مرز را بر این آن‌ها بسته و بلاروس را مسئول این اتفاق دانستند، این اتفاق به حدی بزرگ شد که کشور‌های اروپایی و روسیه به آن ورود کرده و خواستار حل آن شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود