سارا عبدالملکی: شورای شهر با دادن کتری و قوری به من توهین کرد/ گفتند “اگر خوشت نیامده برو عوض کن”!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تسنیم: ملی‌پوش رشته پاراکانو از مسئولان شورای شهر محل زندگی‌اش انتقاد کرد و اقدام اخیر آنها را توهین خواند.  سارا عبدالملکی ورزشکار رشته پاراکانو چند هفته قبل در جریان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا به‌میزبانی هند، موفق به کسب یک مدال نقره شد. عبدالملکی به‌تازگی اقدام به انتشار

کد خبر : 147618
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 می 2023 - 20:51
سارا عبدالملکی: شورای شهر با دادن کتری و قوری به من توهین کرد/ گفتند “اگر خوشت نیامده برو عوض کن”!


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: ملی‌پوش رشته پاراکانو از مسئولان شورای شهر محل زندگی‌اش انتقاد کرد و اقدام اخیر آنها را توهین خواند.

 سارا عبدالملکی ورزشکار رشته پاراکانو چند هفته قبل در جریان مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا به‌میزبانی هند، موفق به کسب یک مدال نقره شد.

عبدالملکی به‌تازگی اقدام به انتشار ویدئویی از خودش کرد و در آن بابت هدیه «قوری و کتری» که از سوی شورای شهر دریافت کرده بود، به‌کنایه تجلیل کرد. خبرنگار تسنیم برای پیگیری موضوع و جزییات بیشتر سراغ این ورزشکار رفت.

سارا عبدالملکی دراین‌باره به تسنیم گفت: من تنها قایقران ملی‌پوش در استان البرز هستم، اما آدمی نیستم که بخواهم از کمبودها ناله و گلایه کنم. تا الآن هم هیچ حمایتی در استان نشده‌ام، اما به‌خاطر عشق به ورزش و پرچم کشورم تلاش کرده‌ام، مسائل مالی برایم اهمیتی ندارد، به‌‌طوری که حتی برای فعالیت قدرتمندتر در ورزش قرض هم کرده‌ام، اما رفتاری که اخیراً با من شد، توهین بود.

وی افزود: در این رشته شاید 10 نفر هم مثل من و با شرایط من در دنیا وجود نداشته باشد. وقتی در زمستان تمرین می‌کنم، لباس‌هایم خیس می‌شود و یخ می‌زنم، در تابستان هم که زیر آفتاب سوزان هستیم و شرایط واقعاً سخت است، شاید باورتان نشود، اما دست‌هایم مثل مردی که کارهای سخت انجام می‌دهد، پینه بسته است.

ملی‌پوش رشته پاراکانو عنوان کرد: 7،8 روز قبل بود که از شورای شهر به منزل ما آمدند و دیدم که با خودشان هدیه‌ای آورده و آنها را کادو کرده‌اند، بعد از فتن آنها کادو را باز کردم و دیدم که یک کارتن است که تصویر قوری و کتری به‌روی آن قرار دارد، با خودم گفتم شاید می‌خواهند با من شوخی کنند، اما وقتی کارتن را باز کردم، دیدم درون آن قوری و کتری قرار دارد، ای‌کاش فقط می‌آمدند و می‌رفتند یا حتی این تقدیر را با گل و شیرینی انجام می‌دادند، الآن احساس می‌کنم که به من توهین شده است.

عبدالملکی یادآور شد: فردای روزی که به خانه ما آمدند، از دفتر شورای شهر تماس گرفتند و گفتند که اگر از این هدیه خوشم نیامده، به فروشگاهی که آن را تهیه کرده‌اند، بروم و یک وسیله دیگر انتخاب کنم! واقعاً نمی‌دانم چه فکری کرده‌اند، پشت تلفن به کسی که تماس گرفته بود، گفتم کارشان اشتباه بوده و خیلی هم ناراحت شده‌ام، منتظر معذرت‌خواهی آنها بودم و پس از این اتفاق گریه کردم، حسم این بود که زیر سؤال رفته و به من توهین کرده‌اند، به همین دلیل تصمیم گرفتم این موضوع را در صفحه شخصی‌ام منتشر کنم تا با ورزشکاران و افراد دیگر چنین رفتاری نداشته باشند.

وی گفت: همه مسئولان این‌گونه نیستند و خیلی‌ها هستند که قدر می‌دانند، اما نمی‌دانم در ذهن بعضی‌ها چه می‌گذرد، این افراد باید یاد بگیرند که چگونه با یک ورزشکار ملی‌پوش و یک قهرمان رفتار کنند.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: هدف من مشخص است و چنین اتفاقاتی باعث نمی‌شود که از هدفم دور شوم، به تلاشم برای موفقیت در ورزش ادامه می‌دهم و امیدوارم باز هم بتوانم برای ایران افتخارآفرین باشم.



منبع

برچسب ها :

ناموجود