سرمدی: راه اصلاح ساختار کمبود بودجه ظلم به مناطق محروم نیست

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اخیرا خبرهایی رسیده است که سازمان برنامه و بودجه اقدام به حذف ردیف‌های بودجه‌ای دانشکده‌های علوم پزشکی مستقل بخشی از شهرهای کشور را به بهانه اصلاح ساختار بودجه و جبران کسری بودجه کرده است. به گزارش ایسنا، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در

کد خبر : 12313
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 12:53
سرمدی: راه اصلاح ساختار کمبود بودجه ظلم به مناطق محروم نیست

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: اخیرا خبرهایی رسیده است که سازمان برنامه و بودجه اقدام به حذف ردیف‌های بودجه‌ای دانشکده‌های علوم پزشکی مستقل بخشی از شهرهای کشور را به بهانه اصلاح ساختار بودجه و جبران کسری بودجه کرده است.

به گزارش ایسنا، کیومرث سرمدی واله در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با استناد به قانون اساسی، گفت: اصل سه بند ۹ قانون در مورد عدم تمرکزگرایی با توجه به بحث عدالت است. اجرایی شدن این مهم باعث بهره‌مند شدن محرومین از حق خود از بیت المال می‌شوند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اگفت: اخیرا خبرهایی رسیده است که حکایت از آن دارد که سازمان برنامه و بودجه اقدام به حذف ردیف های بودجه‌ای دانشکده‌های علوم پزشکی مستقل بخشی از شهرهای کشور را به بهانه اصلاح ساختار بودجه و جبران کسری بودجه کرده است. راه اصلاح ساختار در رفع کمبود بودجه ظلم به مناطق محروم و دوردست نیست لطفا با بهره مندی از نظر کارشناسان، صاحب‌نظران، اقتصاد دانان و اهل نظر راهکارهای عملیاتی پیدا کنید.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر قرار است اعتبارات محدود باشد راهش این نیست که به مناطق محروم و دوردست ظلم شود بنابراین اگر قرار است بودجه‌ای کم شود در همان ردیف اعتباری و در همان دانشکده‌های مناطق دوردست منظور شود تا بی عدالتی ایجاد نشود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود