سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: دنبال ایجاد حاشیه نیستم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ضمن معذرت خواهی از فدراسیون جانبازان و معلولین به دلیل سوء تفاهمات ایجاد شده، گفت: تلاش ما اعتلای تیم والیبال نشسته و اهتزاز پرچم کشور در میادین بین المللی است. هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من عضو هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک هستم و نزدیک به

کد خبر : 148363
تاریخ انتشار : جمعه 26 می 2023 - 12:18
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: دنبال ایجاد حاشیه نیستم


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته: دنبال ایجاد حاشیه نیستم

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ضمن معذرت خواهی از فدراسیون جانبازان و معلولین به دلیل سوء تفاهمات ایجاد شده، گفت: تلاش ما اعتلای تیم والیبال نشسته و اهتزاز پرچم کشور در میادین بین المللی است.

هادی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من عضو هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک هستم و نزدیک به ۴۰ سال است در ورزش معلولین حضور دارم و می‌دانیم که مسائل مالی چقدر در روند اعزام تیم‌ها به تورنمنت‌های برون مرزی تاثیر دارد، البته فشارهای مالی در شرایط کنونی برای همه رشته‌ها وجود دارد و فدراسیون جانبازان و معلولین نیز از این امر مستثنی نیست. بنابراین در جلسه‌ای که با حضور اسبقیان و حمیدی، رئیس و دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین داشتم قرار بر این شد که تیم اعزامی به قهرمانی آسیا را با ترکیب  ۶ نفر از بازیکنان قدیمی که در رقابت‌های جهانی و پارالمپیک حضور داشتند و ۶ نفر از جوانان به قزاقستان اعزام کنیم و سپس با قدرت ۷۰ درصد در بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین شرکت کنیم. 

وی گفت: از فدراسیون به خاطر تلاش ها و حمایت‌های خوبی که برای اعزام تیم والیبال نشسته مردان با وجود تمام مشکلات مالی که داشت، تشکر می‌کنم و اگر در این خصوص سوءتفاهم و یا کدورتی  نیز پیش آمد معذرت می‌خواهم و حلالیت می‌طلبم. دنبال ایجاد حاشیه نیستم و تلاش ما اعتلای تیم والیبال نشسته و به اهتزاز درآوردن پرچم کشور در میادین بین المللی است، امیدوارم با کسب بهترین نتیجه زحمات فدراسیون را جبران کنیم.
 
رضایی با اشاره به برگزاری اردوی تیم اعزامی به قزاقستان با حضور ۱۸ ورزشکار از هفته آینده خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که با اعزام تیم جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا و هانگژو فرصت بیشتری را برای جوانان جهت حضور در میادین بین‌المللی فراهم کنیم تا کم کم بدنه تیم را به سمت جوانگرایی سوق دهیم و آنها را برای حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده کنیم.
 
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در پایان در خصوص شرایط داوود علیپوریان نیز گفت: سوءتفاهماتی در ارتباط با وی به وجود آمده بود که خوشبختانه برطرف شد و مشکلی برای حضور علیپوریان در تیم ملی نیست.
 

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود