سلیمی: زمینه حضور همه افراد متعهد به نظام در انتخابات فراهم شود

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو دولت باید ظرف چند ماه آینده بازخورد خوبی به جامعه ارائه کند تا مردم نسبت به بهبود وضعیت امیدوارتر شده و از سوی دیگر احزاب و جریان های سیاسی باید از اکنون به میدان آمده و نامزدهای متعهد و

کد خبر : 148898
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 می 2023 - 10:30
سلیمی: زمینه حضور همه افراد متعهد به نظام در انتخابات فراهم شود



یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو دولت باید ظرف چند ماه آینده بازخورد خوبی به جامعه ارائه کند تا مردم نسبت به بهبود وضعیت امیدوارتر شده و از سوی دیگر احزاب و جریان های سیاسی باید از اکنون به میدان آمده و نامزدهای متعهد و متخصص را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری، بیان کرد: مقام معظم رهبری در صحبت هایی که پیرامون انتخابات داشتند، بر موضوع رقابت و مشارکت در انتخابات تاکید کردند. از نظر بنده بخشی از تحقق این دو مولفه به دولت باز می گردد یعنی دولت برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید بستر را فراهم کند و با توجه به مشکلاتی که مردم در حوزه اقتصادی دارند، دولت باید کمک کند تا امید و اعتماد مردم نسبت به آینده کشور ارتقا پیدا کند.

وی در ادامه اظهار کرد: قطعا در اوضاع کنونی معیشت مردم، بازار خودرو، بازار مسکن و اشتغال جوانان وضعیت چندان مناسبی ندارد و مردم در این زمینه ها دغدغه دارند. دولت باید ظرف چند ماه آینده یک بازخورد خوبی به جامعه ارائه کند تا مردم نسبت به بهبود وضعیت در آینده، بیشتر امیدوار شوند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حوزه رقابت نیز، نقش جناح ها و گرایش های سیاسی مهم است. باید از اکنون احزاب، جناح ها و گرایش های سیاسی پای کار آمده و کاندیداهای مطرح که دارای تعهد و تخصص بوده و مورد اعتماد مردم هستند را شناسایی کرده و ترغیب کنند تا این افراد در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از طرف دیگر سیستم های نظارتی نیز باید در بررسی صلاحیت ها کمک کنند و باید افرادی که در حیطه نظام و انقلاب گام برداشته و برای بهبود وضعیت کشور تلاش کردند، تایید صلاحیت شوند.

سلیمی در پایان با بیان اینکه باید افرادی که صلاحیت لازم را دارند، خارج از مسائل حزبی و جناحی وارد عرصه انتخابات شوند، تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود که افراد پاکدست و متخصص و آنهایی که واقعا دل آنان برای انقلاب و نظام و مردم می تپد در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند. از نظر بنده این امر کمک می کند هم مشارکت و هم رقابت را در انتخابات پیش رو داشته باشیم. اما مشارکت مردم در انتخابات به مسائل اقتصادی بستگی دارد و باید بسترهای اقتصادی تا آن زمان فراهم شود.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود