شهادت کودک فلسطینی در غزه/ بازداشت ۱۵ فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع محلی فلسطینی امروز پنج شنبه اعلام کردند «لیان الشاعر» کودک فلسطینی ساکن خان یونس بر اثر شدت جراحت‌های وارده در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه در بیمارستان المقاصد به شهادت رسید. این منابع همچنین افزودند: ده‌ها شهرک نشین با حمایت نظامیان رژیم

کد خبر : 49152
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 آگوست 2022 - 8:30
شهادت کودک فلسطینی در غزه/ بازداشت ۱۵ فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع محلی فلسطینی امروز پنج شنبه اعلام کردند «لیان الشاعر» کودک فلسطینی ساکن خان یونس بر اثر شدت جراحت‌های وارده در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه در بیمارستان المقاصد به شهادت رسید.

این منابع همچنین افزودند: ده‌ها شهرک نشین با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز پنج شنبه به مسجد الاقصی یورش بردند.

سازمان اوقاف اسلامی قدس اشغالی با اعلام این خبر افزود: ده‌ها شهرک نشین صهیونیست از طرف «باب المغاربه» به مسجد الاقصی یورش بردند و در آن به جولان پرداخته و مناسک خود را به جا آوردند.

مسجدالاقصی در تمام طول هفته به استثنای جمعه و شنبه در نوبت صبح و عصر و با هدف تقسیم زمانی و مکانی آن در معرض هجوم شهرک نشینان تحت حمایت نیروهای اشغالگر قرار می‌گیرد.

منابع فلسطین همچنین امروز پنج شنبه گزارش دادند که دادگاه نظامی «عوفر» رژیم صهیونیستی تشکیل جلسه داد و بازداشت «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به مدت ۶ روز دیگر تمدید کرد.

این خبرها در حالی است که انجمن اسرای فلسطینی «واعد» اعلام کرد که وضعیت جسمی «خلیل عواوده» اسیر فلسطینی در زندان «الرمله» مناسب نیست و رژیم اشغالگر از ارائه اطلاعات واقعی درباره او خودداری می‌کند و این موضوع خشم گسترده سایر اسرای فلسطینی در زندان الرمله را در پی داشته است.

منابع فلسطینی همچنین از بازداشت ۱۵ فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری در بیت لحم، رام الله، جنین و طولکرم خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود