صدور مجوز جذب ۱۹۰۰ امدادگر و راننده پایه یک در هلال‌احمر

مدیرکل هماهنگی، مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال‌احمر از صدور مجوز جذب ۱۹۰۰ امدادگر دارای درجه ایثار و راننده پایه یک در این جمعیت خبر داد. به گزارش ایسنا، صارم رضایی در جریان برگزاری دومین جلسه کمیسیون تخصصی مشورتی اقتصادی و عمرانی مجمع عمومی جمعیت هلال احمر  گفت: درحال حاضر در راستای مولد سازی املاک

کد خبر : 88957
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 ژانویه 2023 - 20:07
صدور مجوز جذب ۱۹۰۰ امدادگر و راننده پایه یک در هلال‌احمر



مدیرکل هماهنگی، مجامع و امور استان‌های جمعیت هلال‌احمر از صدور مجوز جذب ۱۹۰۰ امدادگر دارای درجه ایثار و راننده پایه یک در این جمعیت خبر داد.

به گزارش ایسنا، صارم رضایی در جریان برگزاری دومین جلسه کمیسیون تخصصی مشورتی اقتصادی و عمرانی مجمع عمومی جمعیت هلال احمر  گفت: درحال حاضر در راستای مولد سازی املاک هلال احمر پول املاک به فروش رسیده از استان‌ها خارج نمی‌شود بلکه در همان استان و در راستای درآمدزایی استان هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه‌کرد فروش این املاک در استان‌ها، باعث تشویق خیرین به مشارکت بیشتر در اقدامات خیرخواهانه می‌شود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، به گفته رضایی، در ماه‌های گذشته مساله حقوق و دستمزد امدادگران حل و فصل شد و در حال حاضر روند بیمه ۲۲ هزار امدادگر در حال طی شدن و اجراست و از این تعداد بالای هفت هزار امدادگر بیمه شده‌اند.

مدیرکل هماهنگی، مجامع و امور استان‌ها جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد:همچنین اخیرا مجوز شورای‌عالی برای جذب ۱۹۰۰ نفر از امدادگران دارای درجه ایثار و راننده پایه یک با دستور رئیس جمعیت هلال احمر صادر شد.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود