طراحی و عرضه اپلیکیشن برای عینک‌های واقعیت افزوده ساده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مجموعه ابزار موجود در این پلتفرم درک محیط عینک‌های واقعیت افزوده از دیدگاه کاربران را تسهیل کرده و نشان می‌دهد که هر ژست یا حرکت دست چه تغییراتی در محیط برنامه ایجاد می‌کند. کیت‌های نرم افزاری برای موتورهای سه بعدی مانند unreal، پشتیبانی از اوپن ایکس آر

کد خبر : 6406
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 10:33
طراحی و عرضه اپلیکیشن برای عینک‌های واقعیت افزوده ساده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مجموعه ابزار موجود در این پلتفرم درک محیط عینک‌های واقعیت افزوده از دیدگاه کاربران را تسهیل کرده و نشان می‌دهد که هر ژست یا حرکت دست چه تغییراتی در محیط برنامه ایجاد می‌کند.

کیت‌های نرم افزاری برای موتورهای سه بعدی مانند unreal، پشتیبانی از اوپن ایکس آر و سازگاری با پلتفرم‌هایی مانند لایت شیپ نیانتیک از جمله امکانات این پلتفرم است.

انتظار می‌رود این اقدام به افزایش تولید اپلیکیشن برای عینک‌های واقعیت افزوده و بیشتر شدن دسترسی به آنها بیانجامد. برنامه نویسان می‌توانند از این طریق اپلیکیشن‌های خود را برای عرضه مستقیم در اپ استورها عرضه کنند.

برای افزایش اقبال به پلتفرم مذکور مذاکراتی با برخی از تولید کنندگان نیز انجام شده است. کوالکوم برای جلب نظر اپراتورهای تلفن همراه با چند مورد از این اپراتورها نیز مذاکره کرده است. انتظار می‌رود پلتفرم یادشده از بهار سال ۲۰۲۲ در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود