عکس | «بایدن» از ترس گاف دادن باز هم تقلب کرد

به گزارش جام جم آنلاین، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در اجلاس گروه ۲۰ در بالی هنگام استفاده از «برگه تقلب» مشاهده شد که به او دستور می‌داد کجا بنشیند، چه زمانی سخنرانی کند یا عکس بگیرد. بر اساس گزارش نشریه نیویورک پست، عکس تقلبی بایدن هنگام شرکت او در رویدادی در مورد مشارکت

کد خبر : 66429
تاریخ انتشار : جمعه 18 نوامبر 2022 - 15:30
عکس | «بایدن» از ترس گاف دادن باز هم تقلب کرد

به گزارش جام جم آنلاین، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در اجلاس گروه ۲۰ در بالی هنگام استفاده از «برگه تقلب» مشاهده شد که به او دستور می‌داد کجا بنشیند، چه زمانی سخنرانی کند یا عکس بگیرد.

بر اساس گزارش نشریه نیویورک پست، عکس تقلبی بایدن هنگام شرکت او در رویدادی در مورد مشارکت برای زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری جهانی در روز سه‌شنبه در جزیره بالی اندونزی و ورق زدن صفحات یادداشت گرفته شده است.

یادداشت تایپ شده در برگه تقلب بایدن، شامل دستورالعمل‌های گام به گام در مورد اقداماتی است که او باید در طول جلسه انجام می‌داد. به عنوان نمونه، این برگه بایدن را با حروف قرمز «تو- شما» خطاب قرار داده و در بخش دیگری از آن نوشته شده است: «تو، رئیس جمهور [اندونزی] ویدودو، و نخست وزیر [ژاپنی] کیشیدا، درست قبل از شروع جلسه عکس خواهد گرفت.

در بخش‌های دیگری از برگه تقلب خطاب به بایدن آمده است: «شما در وسط می‌نشینید»؛ «شما سخنان افتتاحیه را ارائه می‌کنید (۵ دقیقه)»؛ «شما مراسم را به همراه میزبانان خود به پایان می‌رسانید». در بالا و پایین برگه تقلب هم با خط پررنگ برای بایدن تعیین شده است که چگونه برگه‌های بیانیه آغازین خود را ورق بزند.

گفتنی است که این اولین بار نیست که رئیس جمهور آمریکا هنگام شرکت در یک رویداد عمومی با استفاده از «برگ تقلب» یا «برگه دستورالعمل» دستگیر می‌شود.

عکس | «بایدن» از ترس گاف دادن باز هم تقلب کرد

 

منبع: مهر

برچسب ها :

ناموجود