قول ۳ مدال رویینگ برای بازی‌های آسیایی

سرمربی تیم ملی رویینگ ایران گفت: برای بازی های آسیایی قول سه مدال به فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی المپیک داده‌ام اما رنگ مدال تعیین نکرده‌ام. به گزارش ایسنا، افشین فرزام درباره‌ی اینکه رییس فدراسیون قایقرانی قول های زیادی برای مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی هانگژو داده است و رویینگ تا چه اندازه این قول‌ها را

کد خبر : 148097
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 می 2023 - 12:19
قول ۳ مدال رویینگ برای بازی‌های آسیایی


سرمربی تیم ملی رویینگ ایران گفت: برای بازی های آسیایی قول سه مدال به فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی المپیک داده‌ام اما رنگ مدال تعیین نکرده‌ام.

به گزارش ایسنا، افشین فرزام درباره‌ی اینکه رییس فدراسیون قایقرانی قول های زیادی برای مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی هانگژو داده است و رویینگ تا چه اندازه این قول‌ها را عملی می‌کند؟ بیان کرد: در مجموع قول سه مدال به فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی المپیک داده‌ام اما رنگ مدال تعیین نکرده‌ام. تلاشم را می‌کنم مانند قبل که هر وعده‌ای داده بودم، انجام شد، به این وعده هم دست پیدا کنیم.

قول ۳ مدال رویینگ برای بازی‌های آسیایی

*خواسته ما یک ماه اردو در چین است

فرزام در پاسخ به این پرسش که در مقابل این قول، خواسته‌ای هم داشته است؟ گفت: خواسته ما فراهم شدن حداقل‌ها برای رویینگ بوده است. رویینگ همیشه کم هزینه‌ترین رشته بوده است و بچه‌ها با حداقل امکانات و تدارکات اتفاق خوبی را رقم زدند. خواسته ما این است، یک ماه مانده به بازی‌های آسیایی از پیست استاندارد در کشور چین استفاده کنیم. در این صورت بچه‌ها می‌توانند با قایق‌هایی که از  کمپانی چینی برای بازی های آسیایی اجاره کرده‌ایم، یک ماه زودتر تمرین کنند.

*اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات مسکو

او در مورد حضور در مسابقات رویینگ مسکو گفت: هفته دیگر عازم می شویم. هدف ما این است در مسابقات مسکو ترکیب‌هایی که برای بازی‌های آسیایی مد نظر داریم، محک بخورند. تقریبا ۸۰ – ۹۰ درصد موادی که در مسابقات مسکو شرکت می کنیم، در بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد. سطح مسابقات مسکو قطعا از قهرمانی آسیا بالاتر است چون کشورهای قدرتمند در رویینگ نظیر روسیه، بلاروس، چین و کشورهای صاحب نام آسیا شرکت دارند و امیدوار  هستم رکوردهای قابل قبولی را به ثبت برسانیم.

او در پاسخ به این پرسش که چه کسانی به مسکو می‌روند؟ تصریح کرد: شش ورزشکار زن و سه مرد به مسابقات مسکو اعزام می‌شوند. امیرحسین محمودپور، شیرزاد قادری و حمید رضوانی در بخش مردان و نازنین ملایی، مهسا جاور، فاطمه مجلل، زینب نوروزی،کیمیا زارعی و مریم امیدی پارسا در بخش زنان اعزام می‌شوند.

قول ۳ مدال رویینگ برای بازی‌های آسیایی

*ورزشکاران روسیه تابعیت قزاقستان و ازبکستان می‌گیرند

فرزام در پاسخ به این پرسش که برخی کشورها روسیه و بلاروس را تحریم کرده‌اند و حضور در این مسابقات دردسرساز نمی‌شود؟ تصریح کرد: ورزشکاران روسیه و بلاروس در قالب پرچم کمیته ملی المپیک در مسابقات شرکت می‌کنند. الان اطلاع دارم برخی ورزشکاران خوب روسیه تابعیت قزاقستان و ازبکستان می گیرند و در مسابقات کسب سهمیه المپیک و بازی های آسیایی شاهد حضور آنها خواهیم بود. از این رو رقابت در آسیا بالاتر می‌رود. چون بالاخره با آنها روبرو می‌شویم، خوب است که زودتر به پیشوازشان برویم و ببینیم در عمل چه اتفاقی می‌افتد.

*نازنین ملایی و مهسا جاور با هم در یک قایق نمی‌نشینند

سرمربی رویینگ در پاسخ به این پرسش که با توجه به حذف قایق یک نفره سبک وزن، بین نازنین ملایی و مهسا جاور کدام یک در رویینگ یک نفره سنگین وزن می نشیند؟ تاکید کرد: حدود سه هفته تست‌های فشرده ای گرفتیم و ترکیب های جدیدی را گزینش کرده‌ام. به احتمال ۹۰ درصد نازنین ملایی و مهسا جاور در قالب یک قایق با هم نمی نشینند. ترکیب جدیدی در سنگین وزن داریم و مهسا جاور و زینب نوروزی رکورد خوبی ثبت کردند و این اتفاق در قایق دونفره سبک وزن برای نازنین ملایی و کیمیا زارعی رخ داد. البته رکوردهایشان حدود هشت ثانیه از رکوردهای قبلی ما پایین‌تر است، نوید این را می‌دهد که با کیفیت بالاتری در مسابقات شرکت کنیم. احتمال دارد با توجه به اینکه رقابت یک نفره و چهار نفره در یک روز است، نازنین ملایی را در چهار نفره داشته باشیم. با این حال  بستگی به شرایط، در ماه‌های آینده دارد.

قول ۳ مدال رویینگ برای بازی‌های آسیایی

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود