لزوم توسعه مترو در مناطق پر تردد تهران/ضرورت توسعه جنوبی خط ۶ مترو تا حرم حضرت عبدالعظیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اولویت مدیریت شهری پایتخت برای توسعه مترو باید در مناطق پر تردد شهر باشد. به گزارش ایسنا، احمد صادقی در جریان بازدید از خط ۶ و ۷ مترو در قالب «طرح رصد ۲» اظهار کرد: توسعه مترو جزء اولویت‌های مدیریت شهری در این دوره است

کد خبر : 147991
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 می 2023 - 0:55
لزوم توسعه مترو در مناطق پر تردد تهران/ضرورت توسعه جنوبی خط ۶ مترو تا حرم حضرت عبدالعظیم



عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اولویت مدیریت شهری پایتخت برای توسعه مترو باید در مناطق پر تردد شهر باشد.

به گزارش ایسنا، احمد صادقی در جریان بازدید از خط ۶ و ۷ مترو در قالب «طرح رصد ۲» اظهار کرد: توسعه مترو جزء اولویت‌های مدیریت شهری در این دوره است و توسعه خط ۶ مترو به عنوان طولانی ترین خط مترو با اتصال شمال غرب به جنوب پایتخت دارای اهمیت فراوان است.

وی افزود: با این وجود نکته ای که باید مد نظر قرار گیرد توسعه خطوط مترو در جنوب پایتخت و مناطق پرتردد است.

صادقی ادامه داد: توسعه جنوبی خط ۶ مترو تا حرم حضرت عبدالعظیم باید در ارجحیت قرار گیرد، چرا که هم اکنون در ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم با ترافیک شدید و انبوه جمعیتی مواجه هستیم که نیاز به استفاده از حمل و نقل عمومی انبوه بر دارند.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: توسعه مترو برای تمامی سطح شهر و مناطق یک ضرورت است، اما اولویت باید با مناطق پرتردد باشد.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی یادآور شد: طرح «رصد» در همین راستا است که اولویت ها را برای اعتباراتی که تخصیص می دهیم، مشخص کنیم؛ لذا امیدواریم با عزم و جدیت خوب مدیریت شهری موانع برطرف شوند و هر چه سریعتر و بیشتر شاهد توسعه و راه اندازی خطوط و ایستگاه‌های مترو باشیم.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود