لغو نشست خبری گروسی پس از سفر تهران

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از لغو نشست خبری رافائل گروسی، مدیر کل این نهاد بین‌المللی پس از بازگشت وی از سفر تهران خبر داد. براساس ادعای این سخنگوی آژانس انرژی اتمی که اشاره‌ای به نام وی نیز نشده است، پس از لغو این

کد خبر : 9021
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 2:04
لغو نشست خبری گروسی پس از سفر تهران

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از لغو نشست خبری رافائل گروسی، مدیر کل این نهاد بین‌المللی پس از بازگشت وی از سفر تهران خبر داد.

براساس ادعای این سخنگوی آژانس انرژی اتمی که اشاره‌ای به نام وی نیز نشده است، پس از لغو این نشست که قرار بود در شامگاه سه شنبه برگزار شود، قرار است گروسی در روز چهارشنبه ساعت ۱۱:۳۰ به وقت گرینویچ نشست خبری جداگانه‌ای برگزار کند.

از سوی یگر، نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است از روز چهارشنبه آغاز شود.

رافائل گروسی شامگاه دوشنبه وارد تهران شد و با بسیاری از مقامات کشورمان به بحث و رایزنی پرداخت.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی صبح روز سه شنبه، با محمد اسلامی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین در دیدار با امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان ،متقابلا ضمن تاکید بر رویکرد فنی، حرفه‌ای و بی طرفانه آژانس، سفر خود را نشانه‌ای از اراده برای گفت و گو و درک متقابل، حل مسائل و ارتقای همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و از آمادگی آژانس برای حل و فصل موضوعات باقی مانده طی ماههای آتی در همکاری نزدیک با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود