ماجراهای اعجاب آور سفر آیت الله طالقانی به حج شنیدنی شد + صوت

سفرنامه ای از ماجراها و حوادث تلخ و شیرین حجِ مرحوم آیت الله سیدمحمود طالقانی با صدای بهروز رضوی ضبط شد. به گزارش ایسنا، سفرنامه حجِ آیت الله طالقانی در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای در استودیو چهار معاونت صدا ضبط شده است و به زودی پخش آن در قالب برنامه «کتاب شب» رادیو تهران

کد خبر : 150653
تاریخ انتشار : شنبه 3 ژوئن 2023 - 6:35
ماجراهای اعجاب آور سفر آیت الله طالقانی به حج شنیدنی شد + صوت



سفرنامه ای از ماجراها و حوادث تلخ و شیرین حجِ مرحوم آیت الله سیدمحمود طالقانی با صدای بهروز رضوی ضبط شد.

به گزارش ایسنا، سفرنامه حجِ آیت الله طالقانی در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای در استودیو چهار معاونت صدا ضبط شده است و به زودی پخش آن در قالب برنامه «کتاب شب» رادیو تهران آغاز می شود.

سفرنامه حجِ آیت الله طالقانی با عنوان «به سوی خدا می رویم» در سال ۱۳۳۱ نوشته شد و انتشارات مشعر آن را منتشر کرد.

به گفته سردبیر برنامه «کتاب شب»، «سفرنامه «به سوی خدا می رویم» بعد از سفرنامه های مشهوری که در دوران قاجار نوشته شد، یکی از اولین سفرنامه های حج در دوران قبل از انقلاب است که با انتقاداتی در مورد هر دو کشورِ مبدا و مقصد نوشته شده است. ماجراها و حوادث تلخ و شیرینی از موقعیتِ آن زمانِ حج در این سفرنامه نقل شده که شنیدنشان خاطره انگیز و حتی اعجاب آور است.»

تنظیم رادیوییِ سفرنامه «به سوی خدا می رویم» بر عهده سردبیر برنامه  «کتاب شب»، محمدباقر رضایی بوده و رضا قربانی تهیه کنندگی برنامه را بر عهده دارد. محسن فراهانی صدابرداری برنامه را انجام داده و بهروز رضوی آن را روایت کرده است.

برنامه «کتاب شب» در گروه ورزش و تفریحات رادیو تهران تولید می شود و زمان پخش آن ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود