محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در جنین از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی

مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنین و به شهادت رساندن شماری از مردم مظلوم فلسطین و حمله و آسیب رساندن به بیمارستانی که کودکان در آن بستری بودند را به شدت محکوم کرد. به گزارش ایسنا، متن بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی به شرح زیر است:  جنایات هولناک رژیم کودک

کد خبر : 100732
تاریخ انتشار : شنبه 28 ژانویه 2023 - 17:41
محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در جنین از سوی مجمع جهانی بیداری اسلامی



مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به جنین و به شهادت رساندن شماری از مردم مظلوم فلسطین و حمله و آسیب رساندن به بیمارستانی که کودکان در آن بستری بودند را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی به شرح زیر است:

 جنایات هولناک رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین در شهر و اردوگاه جنین که باعث شهید و زخمی شدن ده ها تن شده و همچنین حمله بی رحمانه صهیونیست‌ها به بیمارستان جنین و شلیک گاز آشک‌آور و آسیب زدن به کودکان بستری در بیمارستان بار دیگر پرده از جنایات این رژیم جعلی برداشت که البته با پاسخ قاطع مقاومت فلسطین روبرو شد و بی تردید حق مردم فلسطین است که از خود در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دفاع کنند .

آنچه در فلسطین در حال وقوع است کشتار علنی مسلمانان در سکوت کامل مجامع بین المللی و نهاد های حقوق بشری است.

ناتوانی و سکوت مجامع بین‌المللی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی ،آنان را به ارتکاب این جنایات در مقابل دیدگان جهان تشویق می‌کند و جهانیان بدانند که این اقدامات ،امنیت و ثبات فلسطین و منطقه را بر هم می‌زند و نتیجه آن گریبان همان کشورهای حمایت کننده رژیم غاصب صهیونیستی را خواهد گرفت.

مجمع جهانی بیداری اسلامی تاکید دارد آنچه امروز در جنین شاهد هستیم، ادامه جنایت و تروریسم بین المللی رژیم صهیونیستی، آمریکا و متحدان آنان در منطقه است که در حق مردم فلسطین ادامه دارد.

بی‌تردید حق قانونی ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت است که در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی این رژیم جعلی، از خود دفاع کنند و قطعا جنایت دشمن صهیونیستی علیه جنین و مردم فلسطین بی‌پاسخ نخواهد ماند و مقاومت به شیوه‌ای که رهبران آن تعیین خواهند کرد، پاسخ کوبنده و قاطعی به این جنایت خواهد داد و مجامع بین الملی و کشورهایی که خواستار عادی سازی روابط با این غده سرطانی خاورمیانه هستند نیز باید این جنایات و حملات به مردم مظلوم فلسطین را ببینند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی مسئولیت این جنایت و پیامدهای تجاوز و حمله این رژیم به فلسطین و جنین و مورد حمله قرار دادن کودکان بی دفاع در بیمارستان را به طور کامل متوجه رژیم اشغالگر قدس می‌داند و تاکید می‌کند تنها راه امت و کشورهای اسلامی برای خروج از بحران‌ها و تهدیدها علیه ملت مظلوم فلسطین و منطقه رویکرد مقاومت است و همه ملت های اسلامی می‌بایست در دفاع از آرمان فلسطین جدیت کامل داشته باشند و هرگونه عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم نمایند.

مجمع جهانی بیداری اسلامی تلاش برای آزادی فلسطین را محور وحدت همه ملت‌های مسلمان دانسته و از همه مجامع بین‌المللی می‌خواهد تا در جهت تامین امنیت مردم فلسطین بر اساس اصل دفاع مشروع از خود در مقابل اشغال و تروریسم رژیم صهیونیستی عمل کرده و مانع تجاوزات و جنایات وحشیانه این رژیم جعلی در فلسطین شوند چرا که ریشه اصلی همه ناآرامی‌ها در فلسطین و در منطقه این رژیم می باشد .
مجمع جهانی بیداری اسلامی
انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود