مدیران کردستانی باید ریسک پذیر باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حامد قادر زاده دوشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه‌های تولیدی فعال در استان کردستان باید با تمام ظرفیت کار کنند و مورد حمایت بانک‌های عامل باشند. وی افزود: واحدهای گاوداری برای استان بسیار حائز اهمیت است و اگر

کد خبر : 67989
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 نوامبر 2022 - 18:00
مدیران کردستانی باید ریسک پذیر باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حامد قادر زاده دوشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه‌های تولیدی فعال در استان کردستان باید با تمام ظرفیت کار کنند و مورد حمایت بانک‌های عامل باشند.

وی افزود: واحدهای گاوداری برای استان بسیار حائز اهمیت است و اگر این واحدها مشکلاتی در زمینه‌های مختلف دارند باید در این کارگروها حل و فصل شود و آئین نامه و مقررات بانک‌ها را در این جلسات تسریع نمائیم.

معاون اقتصادی استانداری کردستان خاطر نشان کرد: مدیریت یعنی ریسک پذیری و قبول نکردن هیچ ریسکی مدیریت نیست بلکه مجری گری است لذا کمک به استان یعنی قبول کردن ریسک‌های آن و از مدیران استانی انتظار می‌رود که ریسک پذیر باشند.

قادر زاده افزود: اگر بانک‌ها هر آنچه دستورات بالا دستی را رعایت کنند باید کار در استان‌ها را تعطیل کرد.

وی اظهار داشت: اگر از فعالین اقتصادی حمایت نشود کسی سرمایه گذاری نخواهد کرد.

معاون اقتصادی استانداری کردستان بیان کرد: نباید مجموعه‌های تولیدی را نادیده گرفت چرا که حل و فصل کردن مشکلات این واحدها در آرامش وضعیت استان تأثیر گذار است.

مجتبی مقیاسی مدیرکل دیوان محاسبات نیز در این جلسه اظهار داشت: در جلسات کارگروه رفع موانع تولید باید خود مدیران بانک‌ها در جلسات حضور یابند و تصمیمات گرفته شده در حوزه اختیارات معاونین نیست.

وی افزود: متأسفانه در استان کردستان برخی از بانک‌ها سنگ اندازی های بی موردی پیش پای سرمایه گذار می‌گذارند.

مدیرکل دیوان محاسبات بیان کرد: راه اندازی سریع طرح واحدهای تولیدی در درآمد زایی استان و سرمایه گذار بسیار تأثیر گذاری مطلوبی خواهد داشت.

مقیاسی با اشاره به اینکه سرمایه گذارها از پروسه طولانی روند پرداخت تسهیلات بانک‌ها گلایه دارند، گفت: با توجه به شرایط بازار و تورم کشور سرمایه گذار قطعاً آسیب خواهد دید لذا تسریع در پرداخت تسهیلات بسیار مهم است.

وی بیان کرد: بحث مطالبه بانک‌ها و ترک فعل‌ها در دستور سازمان بازرسی استان است و سنگ اندازی در کار سرمایه گذار به شدت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود