مرگ ۳ تن درپی گازگرفتگی در شهرقدس

رئیس مرکز اورژانس تهران از مرگ سه تن درپی وقوع گازگرفتگی در شهر قدس خبر داد. یحیی صالح طبری در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: در ساعت ۱۰:۳۶ صبح امروز یک مورد حادثه مسمومیت با گاز منوکسیدکربن به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد که به دنبال آن یک دستگاه موتورلانس و دو

کد خبر : 91325
تاریخ انتشار : شنبه 14 ژانویه 2023 - 15:56
مرگ ۳ تن درپی گازگرفتگی در شهرقدس



رئیس مرکز اورژانس تهران از مرگ سه تن درپی وقوع گازگرفتگی در شهر قدس خبر داد.

یحیی صالح طبری در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: در ساعت ۱۰:۳۶ صبح امروز یک مورد حادثه مسمومیت با گاز منوکسیدکربن به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد که به دنبال آن یک دستگاه موتورلانس و دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در شهر قدس، انتهای طالقانی، خیابان مالک اشتر اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل گفت: با حضور عوامل اورژانس در محل مشخص شد که سه تن شامل دو آقای ۲۶ و ۴۸ ساله و یک خانم ۴۶ ساله جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: تکنسین‌های اورژانس محل را به عوامل انتظامی مستقر در محل تحویل داده و به ماموریت خود خاتمه دادند.

بیشتر بخوانید:

علائم گازگرفتگی چیست؟ / راهکارهای کلیدی برای مقابله با قاتل نامرئی

صالح طبری با اشاره به کاهش دما و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی گفت: لازم است که شهروندان حتما از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده کرده و موارد مربوط به نصب صحیح این وسایل را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود