مصرف گاز همچنان صعودی است

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته (۱۶ دی‌ماه) با وجود اینکه جمعه و روز تعطیل بوده، ۷۶۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شده است و هموطنان باید در این روزهای سرد بهینه‌سازی مصرف گاز را در دستور کار داشته باشند. به‌گزارش ایسنا، محمدرضا جولایی با اشاره مقدار مصرف

کد خبر : 86928
تاریخ انتشار : شنبه 7 ژانویه 2023 - 22:11
مصرف گاز همچنان صعودی است



مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته (۱۶ دی‌ماه) با وجود اینکه جمعه و روز تعطیل بوده، ۷۶۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در کشور مصرف شده است و هموطنان باید در این روزهای سرد بهینه‌سازی مصرف گاز را در دستور کار داشته باشند.

به‌گزارش ایسنا، محمدرضا جولایی با اشاره مقدار مصرف گاز طبیعی در کشور، اظهار کرد: مصرف گاز طبیعی طی ۲۴ ساعت گذشته در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده ۵۹۲ میلیون مترمکعب، صنایع عمده ۹۰ میلیون مترمکعب و نیروگاه‌ها نیز ۸۴ میلیون مترمکعب بوده است.

وی با بیان اینکه مقدار گاز مصرفی بخش خانگی نسبت به زمان مشابه پارسال بیش از ۲۰ میلیون مترمکعب افزایش یافته است، تصریح کرد: مجموع گاز انتقالی به خطوط سراسری شامل مصارف بخش‌های مختلف، سوخت ایستگاه‌ها و صادرات هم ۸۴۸ میلیون مترمکعب بوده است و در این شرایط همکاری همه مردم در بهینه‌سازی مصرف گاز ضرورت دارد.

براساس این گزارش، مسلم رحمانی،  مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز هم امروز اعلام کرد که از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف تاکنون، جریان گاز ۱۴۴۲ سازمان و نهاد دولتی و عمومی درپی اخطارهای صادرشده، قطع شده است.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود