مقاومت آمادگی خود را در راستای نبرد بزرگ آزادی حفظ می‌کند

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، سخنگوی “اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی” در کنفرانس ملی نخستین سالگرد نبرد شمشیر قدس خطاب به امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان با اشاره به سالروز مقاومت قهرمانانه نبرد “شمشیر قدس” گفت: این نبرد در پاسخ به یاری خواهی قدس و برای مقابله با ظلم صهیونیست‌ها علیه مقدسات

کد خبر : 37007
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 می 2022 - 13:44
مقاومت آمادگی خود را در راستای نبرد بزرگ آزادی حفظ می‌کند

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، سخنگوی “اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی” در کنفرانس ملی نخستین سالگرد نبرد شمشیر قدس خطاب به امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان با اشاره به سالروز مقاومت قهرمانانه نبرد “شمشیر قدس” گفت: این نبرد در پاسخ به یاری خواهی قدس و برای مقابله با ظلم صهیونیست‌ها علیه مقدسات اسلامی آغاز شد. نبردی ۱۱ روزه که شاهد مقاومت و صبر اسطوره‌ای ملت فلسطین بود.

در آن دوره، حضور فلسطینیان خارج در مرز‌های فلسطین و قیام آن‌ها در کشور‌های مختلف و مقاومت فلسطینیان داخل، صهیونیست‌ها را سردرگم کرد و پیامی مهم برای همه جهان فرستاد مبنی بر اینکه حتی اگر نظام‌های عربی ما را تنها بگذارند، ما همچنان امیدواریم و امید خود را از دست نخواهیم داد.

مقاومت فلسطین در نبرد قدس، نقطه عطفی در تاریخ رژیم صهیونیستی ایجاد کرد. تاریخی که رو به پایان است. امروز دشمن ما به مرحله‌ای رسیده است که برای حمله به نوار غزه هزاران بار محاسبات خود را مرور می‌کند.

یکسال از اقدام قهرمانانه گروه‌های مقاومت می‌گذرد. ما در این نبرد، شماری از قهرمانان و فرماندهان و مردم خود را از دست دادیم. این افراد در راه آزادی قدس و فلسطین به شهادت رسیدند.

در اینجا تاکید می‌کنیم که در سالروز نبرد شمشیر قدس که با هفتاد و چهارمین سالروز نکبت ملت فلسطین همزمان شده است، تا زمانی که اشغالگری باقی است گزینه مقاومت بر روی میز خواهد بود و دشمن صهیونیست نمی‌تواند با جدایی انداختن میان ملت فلسطین بر روی نقشه، دل‌های ما را از یکدیگر جدا کند. خون فلسطینیان برای ما ارزشمند است و حضور آن‌ها در مکان‌های مختلف بر این معادله تاثیری ندارد. اقدامات رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی بخصوص قدس و دعوت صهیونیست‌ها به برگزاری مراسم پرچم، ما را بر آن می‌دارد که در عزم و اراده خود راسخ‌تر باشیم. ملت ما اجازه نمی‌دهد معادله بوجود آمده تغییر کند و صهیونیست‌ها به وضعیت قبلی بازگردند و به مقدسات و ملت ما اهانت کنند. مقاومت، آمادگی خود را در راستای نبرد بزرگ آزادی حفظ می‌کند. نبردی که در آغاز آن هستیم. از همه ملت‌ها و گروه‌های مقاومت در منطقه می‌خواهیم برای این نبرد آماده باشند.

برچسب ها :

ناموجود