نایلون استرچ از کجا بخریم

صنعت بسته بندی یکی از مهم ترین صنایع است و استفاده از متریال بسته بندی مناسب علاوه بر ارائه ی کالا با کیفیت بهتر و به صورت سالم به مشتریان ، موجب بازاریابی و افزایش فروش می شود. هر یک از تولید کنندگان به دنبال متریال بسته بندی مناسب برای محصولاتشان هستند تا بتوانند محصولات

کد خبر : 147258
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 می 2023 - 13:00
نایلون استرچ از کجا بخریم

صنعت بسته بندی یکی از مهم ترین صنایع است و استفاده از متریال بسته بندی مناسب علاوه بر ارائه ی کالا با کیفیت بهتر و به صورت سالم به مشتریان ، موجب بازاریابی و افزایش فروش می شود. هر یک از تولید کنندگان به دنبال متریال بسته بندی مناسب برای محصولاتشان هستند تا بتوانند محصولات خود را به صورت پک های مقاوم ، بهداشتی و زیبا عرضه نمایند. در سال های اخیر استفاده از نایلون ها در صنعت بسته بندی بسیار گسترش پیدا کرده است زیرا نایلون ها دارای ویژگی های خاصی هستند که موجب تمایز آن با سایر متریال بسته بندی از جمله کیسه ، کارتن، جعبه و… شده است. نایلون های بسته بندی دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند و آسیب پذیری کمی دارند، نایلون هایی که در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند مانند نایلون شیرینگ، نایلون استرچ ، نایلون عریض و… دارای مقاومت بالایی هستند. نایلون ها قیمت ارزانی دارند که برای تولید کنندگان صرفه ی اقتصادی دارد. نایلون ها محافظت بسیار خوبی از کالا ها در برابر رطوبت ، آلودگی و.. به عمل می آورند که موجب سالم ماندن کالا ها می شود. بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که به منظور بسته بندی کالا ها از نایلون های بسته بندی استفاده شود. در این مقاله می خواهیم به یکی از نایلون هایی که در صنعت بسته بندی بسیار مهم است، بپردازیم.

نایلون استرچ

نایلون استرچ چیست؟

نایلون استرچ ، نایلونی شفاف است که دارای سطحی صاف بوده و قدرت کشش و چسبندگی بالایی دارد. نایلون استرچ  دارای ویژگی های لازم برای یک بسته بندی ایده آل است و برای بسته بندی های مختلف از آن استفاده می شود. فیلم استرچ که به معنی نایلونی کشسان است را در زبان عامیانه نایلون استرچ می گویند. این کالا بسیار پر کاربرد است و در سال های اخیر بسیار مورد توجه صنایع قرار گرفته است. نایلون استرچ در ابعاد و ضخامت مختلف به تولید می رسد و تولید کنندگان می توانند متناسب با بسته بند ها از نوع مناسب نایلون استرچ استفاده کنند.

فروش نایلون استرچ مرغوب و ارزان قیمت در انواع گوناگون توسط شرکت دریا پلاستیک ارائه می شود. شما می توانید خرید نایلون استرچ و سایر نایلون های بسته بندی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی از این مجموعه انجام دهید.

کاربرد نایلون استرچ

نایلون استرچ دارای ویژگی های خوبی است که موجب شده برای مراقبت از محصول از آن استفاده شود. این نایلون دارای مزایای زیادی است و می توان به عنوان یک بسته بندی کالا از آن بهره برد. نایلون استرچ دارای مقاومت بالایی است و از ورود گرد و  غبار و رطوبت به داخل بسته ها جلوگیری می کند. بسته های ایجاد شده با استفاده از فیلم استرچ دارای حجم و وزن کمی هستند که می تواند موجب حمل و نقل آسان و کاهش هزینه های حمل و نقل شود. در بخش بسته بندی محصولات خانگی ، فرودگاهی و کارگاهی از نایلون استرچ استفاده می شود. برای بسته بندی انواع کالا ها می توان از نایلون استرچ استفاده کرد همچنین در صنعت غذایی و دارویی استفاده از نایلون استرچ برای بسته بندی بسیار متداول است.

دریا پلاستیک از تولید کنندگان نایلون های بسته بندی منجمله نایلون استرچ است که این نایلون را در ضخامت و ابعاد مختلف به تولید می رسد. به دلیل استفاده از مواد اولیه ی مرغوب و تجهیزات مدرن ، کیفیت محصولات دریا پلاستیک بسیار بالا است.

ضخامت استرچ پالت بند

نایلون استرچ در انواع مختلف به تولید می رسد. نایلون استرچ  از نظر ضخامت دارای تنوع است تا بتوان از آن برای بسته بندی های مختلف بهره برد. ضخامت 24 میکرون برای فیلم استرچ سلفونی بسیار رایج است اما در انواع ضخامت ها می توانید خرید نایلون استرچ  را از دریا پلاستیک انجام دهید. بنابراین محدودیتی در تولید نایلون استرچ از نظر ضخامت وجود ندارد و شرکت دریا پلاستیک بر اساس نیاز مشتریانش این نایلون ها را به تولید می رساند. در زمان خرید نایلون استرچ باید توجه داشته باشید که نایلون استرچ در تعداد لایه های مختلف قابل تهیه است و می توانید فیلم استرچ را در تعداد لایه های مورد نظر خود تهیه نمایید، همچنین تعداد لایه ها ارتباطی با ضخامت ندارند یعنی شما می توانید نایلون استرچ را در هر ضخامت ، در تعداد لایه ی مورد نظر تهیه نمایید. همچنین هر چه میزان ضخامت نایلون استرچ بیشتر باشد در نتیجه استحکام آن بالا می رود و استحکام کششی بالاتری خواهد داشت.

برای خرید نایلون استرچ به قیمت تولیدی از طریق سایت دریا پلاستیک اقدام کنید. این مجموعه فروش نایلون استرچ را به صورت مستقیم و بی واسطه ارائه می نماید و به منظور خرید نایلون استرچ و سایر محصولات از طریق سایت دریا پلاستیک اقدام نمایید. محصولات دریا پلاستیک شامل انواع نایلون ها به ویژه نایلون های بسته بندی می باشد که با بهترین کیفیت عرضه می شود.

نایلون استرچ

تولید نایلون استرچ

تولید نایلون استرچ توسط تولید کنندگان با سطح کیفی مختلفی انجام می گیرد. یکی از موارد مهمی که در کیفیت نایلون استرچ موثر است ، مواد اولیه ی مورد استفاده در تولید فیلم استرچ است. هر چه مواد اولیه دارای کیفیت بالاتری باشند ، کیفیت نایلون استرچ افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین استفاده از ماشین آلات بروز و مدرن در کیفیت نایلون استرچ اثر می گذارد. با استفاده از دستگاه های پیشرفته می توان نایلون استرچ را در ضخامت کمتر و تعداد لایه ی بیشتر به تولید رساند همچنین شرکت دریا پلاستیک برای تولید محصولات تمامی استاندارد ها را در نظر گرفته و با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه ی مرغوب توانسته بهترین محصولات را به دست مشتریانش برساند.

انواع فیلم استرچ

نایلون استرچ با مشخصات مختلف به تولید می رسد که با توجه به محصولات می توان خرید نایلون استرچ را در نوع مناسبی تهیه نمود. فیلم های استرچ در انواع مختلف دسته بندی می شوند که دو دسته بندی کلی برای این نایلون وجود دارد که عبارتند از :

  1. نایلون استرچ دستی

این نوع نایلون استرچ برای بسته بندی به روش سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از نایلون استرچ دستی آسان است و به وسیله ی نیروی انسانی انجام می شود اما برای محصولات زیاد نمی توان از ان بهره برد زیرا زمان زیادی برای بسته بندی نیاز دارد. این روش برای بسته بندی محصولات کم مورد استفاده قرار می گیرد و برای بسته بندی با فیلم استرچ دستی، نیاز به نیروی انسانی زیادی می باشد.

  1. نایلون استرچ ماشینی

نایلون استرچ ماشینی نوع دیگری از فیلم استرچ است که با استفاده از رول ماشینی، بسته بندی ایجاد می شود که این بسته بندی برای خط تولید محصولات کاربرد دارد و با حداقل نیروی انسانی انجام پذیر است. در این روش بسته بندی ها با سرعت انجام می گیرد.

مزایای نایلون استرچ

  • چسبندگی بالا
  • کشش مناسب
  • جلوگیری از ورود ضربه ، رطوبت و آلودگی به داخل بسته بندی
  • مقاومت بالا ر برابر وزن محصولات
  • تنوع رنگی بری جداسازی محصولات
  • قیمت ارزان
  • استفاده ی آسان
  • کاهش هزینه‌ های ارسال و نگهداری

نایلون استرچ

فروش نایلون استرچ با نازل ترین قیمت و بالاترین سطح کیفی از طریق شرکت دریا پلاستیک ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت نایلون استرچ و به منظور خرید نایلون استرچ در ابعاد و ضخامت و تعداد لایه ی مورد نظر با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس حاصل کنید.

https://daryapelastic.com/

برچسب ها :

ناموجود