نشست شورای حکام با محوریت ایران آغاز شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز (چهارشنبه) در توییتی از برگزاری نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی اتمی با محوریت ایران خبر داد. اولیانوف در حساب کاربری توییت خود نوشت: «نشست شورای فصلی حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آغاز شد. با توجه به قرنطینه سراسری

کد خبر : 9045
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 14:03
نشست شورای حکام با محوریت ایران آغاز شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز (چهارشنبه) در توییتی از برگزاری نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی اتمی با محوریت ایران خبر داد.

اولیانوف در حساب کاربری توییت خود نوشت: «نشست شورای فصلی حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آغاز شد. با توجه به قرنطینه سراسری در اتریش، نشست به طور کامل به صورت مجازی برگزار می‌شود.»

او در ادامه توییت خود به محتوای این نشست اشاره کرد و افزود: «مثل همیشه تمرکز بر برنامه هسته‌ای ایران خواهد بود، اما انتظار نمی‌رود هیچ تصمیمی در این زمینه اتخاذ شود.»

این نشست در حالی برگزار می‌شود که مقامات ایرانی از آغاز دور جدید مذاکرات وین از ۸ آذر خبر داده اند.

۳۰ خرداد ماه بود که ششمین دور مذاکرات احیای برجام در وین پایان یافت، نشستی ذیل کمیسیون مشترک برجام که از فروردین امسال با هدف احیای این توافق در وین، پایتخت اتریش آغاز و با حضور نمایندگان ایران و گروه ۱+۴ (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) و حضور غیرمستقیم آمریکا تشکیل شد. اما با کارشکنی آمریکا در رفع تحریم‌ها هنوز مذاکرات به نتیجه مشخصی نرسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود