نماینده ساری: با کوله باری از مشکلات مردم روبرو هستیم /ضرورت تعیین تکلیف صندوق تأمین اجتماعی و ۱۶ صندوق دیگر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایلنا: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت:بودجه امسال نسبت به بودجه سال قبل دارای اعتبار بیشتر است اما مشکلاتی دارد که باید برطرف شود که شامل صندوق تامین اجتماعی و ۱۶ صندوق دیگر است که تکلیف آن ها هم باید روشن شود. علی بابایی کارنامی در نشست

کد خبر : 101397
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 ژانویه 2023 - 13:05
نماینده ساری: با کوله باری از مشکلات مردم روبرو هستیم /ضرورت تعیین تکلیف صندوق تأمین اجتماعی و ۱۶ صندوق دیگر


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس گفت:بودجه امسال نسبت به بودجه سال قبل دارای اعتبار بیشتر است اما مشکلاتی دارد که باید برطرف شود که شامل صندوق تامین اجتماعی و ۱۶ صندوق دیگر است که تکلیف آن ها هم باید روشن شود.

علی بابایی کارنامی در نشست تشکلات کارگری اظهار کرد: دو سوم جمعیت مازندران کارگری است و امیدوارم‌ امانتدار خوبی برای شما و صدای شما باشم و مسائل کارگری از برنامه های اولویت دار بنده است و حرف ها گفته می شود.

بابایی کارنامی افزود: با کوله باری از مشکلات مردم روبرو هستیم و باید برای رفع تک تک این مشکلات با برنامه پیش رفت و چاره اندیشی کرد.

وی یادآور شد: درآمد بودجه از نفت و مالیات و مولدسازی است و مجوز صادر شد که دارایی دولت برای زیرساخت های اجتماعی بهینه سازی شود.

به گفته بابایی کارنامی، از آسفالت راهها و پروژه های روستایی مناسبی در ساری برخوردار نیستیم و پروژه های نیمه کاره فراوانی داریم که نیازمند اعتبارات است و باید برای رفع مشکلات اقدام کرد.

وی افزود: ساختار تامین اجتماعی دارای اشکال است و منابع بسیاری از بین‌می رود و باید به درستی مدیریت شود.

بابایی کارنامی افزود: در طرح کارگران ساختمانی نتوانستیم به مسئله واحد برسیم و مشکلاتی در این بخش وجود دارد.

وی گفت: باید مدیریت تامین اجتماعی را به هیات امنایی متشکل از کارگران و کارفرمایان واگذار کنیم تا مشکلات را ببینند.

بابایی کارنامی افزود: دولت هیچ توافقی با دولت ندارد و طرح ساماندهی کارکنان دولت مقدمه امنیت شغلی کارگران است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: صدای ما محدود است و برخی دلسوزانه و برخی منفعت طلبانه و… هستند و لذا باید با هم صدایی برای برطرف کردن مشکلات تلاش کرد و نقش تشکل های کارگری مهم است و باید پشتیبانی تشکیلاتی را داشته باشند تا با چانه زنی به منافع لازم دست یابند.



منبع

برچسب ها :

ناموجود