هشدار فولکس‌واگن در مورد بی‌ثباتی سال ۲۰۲۳



فولکس واگن هشدار داد که کمبود مداوم تراشه به این معنی است که سال ۲۰۲۳ همچنان بی‌ثبات و چالش‌برانگیز خواهد بود اما انتظار دارد عرضه‌ها بهبود یابد زیرا گزارش کاهش ۶.۸ درصدی فروش این برند به ۴.۵۶ میلیون در سال ۲۰۲۲ را نشان داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفارش در اروپا، جایی که جنگ در اوکراین باعث مشکلات زنجیره تامین گسترده شده است، از همان زمان ۱۸ درصد افزایش یافته و به ۶۴۰ هزار وسیله نقلیه رسیده و این خودروساز در تلاش برای تحویل سریع‌تر در سال جاری است.

ایملدا لابه، مدیر فروش فولکس‌واگن گفت: ما در حال تلاش برای کاهش بیشتر زمان تحویل برای مشتریان و رفع سفارش‌های عقب‌افتاده در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.

بر اساس گزارش رویترز، فولکس‌واگن اعلام کرد که فروش خودروهای الکتریکی باتری‌دار در سال ۲۳.۶ درصد افزایش یافته و تقریباً ۳۳۰ هزار دستگاه بوده است. فروش در چین، جایی که این خودروساز با خودروسازان داخلی خودروهای الکتریکی فاصله زیادی دارد، بیش از دو برابر شد و به ۱۴۳ هزار و ۱۰۰ رسید.

خودروهای شاسی‌بلند، سریع‌ترین بخش بازار در حال رشد را دارند که چهار درصد رشد داشته و ۸۰ درصد از کل فروش در ایالات‌متحده را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام



منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا