هندبالیست‌ها اشتباهات فردی داشتند/ کاظمی و اورعی به زودی به تیم ملی ملحق می‌شوند

مربی تیم ملی هندبال گفت: بازیکنان از لحاظ تکنیک، تاکتیک و هماهنگی به شرایط خوبی رسیده‌اند اما برخی مواقع اشتباهات فردی هم وجود دارد. حمید صادقی شاه‌نشین در گفت و گو با ایسنا، در مورد شرایط هندبالیست‌ها در پایان دیدارهای تدارکاتی لهستان اظهار کرد: چهار بازی انجام دادیم. بازیکنان بهترین عملکرد را از خود نشان

کد خبر : 88408
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 ژانویه 2023 - 4:01
هندبالیست‌ها اشتباهات فردی داشتند/ کاظمی و اورعی به زودی به تیم ملی ملحق می‌شوند



مربی تیم ملی هندبال گفت: بازیکنان از لحاظ تکنیک، تاکتیک و هماهنگی به شرایط خوبی رسیده‌اند اما برخی مواقع اشتباهات فردی هم وجود دارد.

حمید صادقی شاه‌نشین در گفت و گو با ایسنا، در مورد شرایط هندبالیست‌ها در پایان دیدارهای تدارکاتی لهستان اظهار کرد: چهار بازی انجام دادیم. بازیکنان بهترین عملکرد را از خود نشان دادند و سعی کردند آن چیزی که مربی می‌خواست را در زمین اجرا کنند. دو بازی را بردیم و دو بازی اول را باختیم. بازیکنان اشتباهاتی داشتند که بیشتر فردی بود. آنها از لحاظ تکنیک، تاکتیک و هماهنگی به شرایط خوبی رسیده‌اند و نسبتا با هم می‌توانند بهتر کار کنند و همدیگر را بهتر پیدا می‌کنند اما برخی مواقع اشتباهات فردی هم وجود دارد. در کل بازیکنان خوب ظاهر شدند.

مربی تیم ملی هندبال در ادامه در مورد تمرینات ملی‌پوشان نیز گفت: در تمرینات سعی شد بیشتر روی نقاط ضعف کار شود تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند. امیدوارم که بتوانیم در ادامه راه و در آغاز مسابقات قهرمانی جهان نمایش خوبی داشته باشیم.

صادقی در پاسخ به این سوال که آیا محمدرضا کاظمی و محمدرضا اورعی تا قبل از مسابقات قهرمانی جهان به لهستان خواهند رسید، گفت: کاظمی که ویزایش را دریافت کرده و امروز به جمع ما اضافه می‌شود. اورعی نیز از فردا یا پس فردا یعنی یکی دو روز مانده به شروع مسابقات به جمع ما اضافه خواهد شد. امیدوارم قبل از آغاز مسابقات حداقل آنها یکی دو جلسه تمرین در کنار بازیکنان داشته باشند. 

وی افزود: این شرایطی که برای این دو بازیکن پیش آمد اتفاق خوبی نبود. آنها در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی در کنار ما نبودند. البته این اتفاقی است که افتاده و باید فراموش کنیم. به هر صورت تا قبل از شروع مسابقات این دو بازیکن به ما اضافه می‌شوند. امیدوارم همه بازیکنان حداکثر توان، قدرت و چیزی که شایسته هندبال ایران است را به نمایش بگذارند.

مربی تیم ملی در مورد اولین دیدار تیم ملی هندبال در مسابقات قهرمانی جهان گفت: بازی مقابل شیلی حساسترین دیدار ما در این مسابقات خواهد بود اما این حساسیت نباید اثر منفی روی بازیکنان بگذارد. باید از همان اول بازی با یک دید باز و قدرت حداکثری به مصاف حریف برویم. اگر بازیکنان در این مسابقه همانند دیدارهای تدارکاتی و تمرینات ظاهر شوند مطمئنا با دست پر از زمین بیرون خواهیم آمد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و دل جامعه هندبال را شاد کنیم و با صعود به دور دوم مسابقات گامی را در هندبال ایران برداریم. امیدواریم این اتفاق بیفتد.

او در مورد تیم شیلی گفت: تیم خوبی است و این تیم هم چشم به صعود به دور دوم دارد. مطمئنا با همه قدرتش در مقابل ما ظاهر خواهد شد. آنها چند بازیکن تاثیرگذار دارند اما من امیدوارم بازیکنان ما با حداکثر توان و نمایش یک بازی خوب بتوانند نتیجه خوبی از این بازی بگیرند. دیدار برابر شیلی بازی خوبی خواهد بود و امیدوارم در نهایت آن طور که می‌خواهیم بازی به نفع ما تمام شود.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود