واکنش تند کیهان به اعتراض هماهنگ رورزنامه‌های اصلاح طلب به بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه/ تشخیص بر عهده نهادهایی امنیتی است نه شما!

پس از انتشار بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و افشای برخی حقایق درخصوص علت بازداشت ۲ خبرنگار روزنامه‌های زنجیره‌ای شرق و هم میهن، طیف تندروی مدعیان اصلاحات در حمایت از عناصر خودفروخته که تحت آموزش سیا بوده‌اند، تلاش برای اعتبارزدایی از بیانیه مزبور و اعتراض و انتقاد به نهادهای امنیتی را در

کد خبر : 64095
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اکتبر 2022 - 4:31
واکنش تند کیهان به اعتراض هماهنگ رورزنامه‌های اصلاح طلب به بیانیه وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه/ تشخیص بر عهده نهادهایی امنیتی است نه شما!

پس از انتشار بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه و افشای برخی حقایق درخصوص علت بازداشت ۲ خبرنگار روزنامه‌های زنجیره‌ای شرق و هم میهن، طیف تندروی مدعیان اصلاحات در حمایت از عناصر خودفروخته که تحت آموزش سیا بوده‌اند، تلاش برای اعتبارزدایی از بیانیه مزبور و اعتراض و انتقاد به نهادهای امنیتی را در دستور کار خود قرار دادند.

روزنامه‌های زنجیره‌ای دیروز در اقدامی هماهنگ با تیترهایی نظیر «روزنامه نگاری جرم نیست»، «روزنامه نگاری را ممنوع کنید»، «دفاع از حیثیت یک حرفه» و… سعی کردند با تخطئه بیانیه دو نهاد رسمی کشور، پادویی برای رسانه‌های ضد انقلاب را «روزنامه نگاری» جا بزنند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: «ردّ اطلاعاتی و عملیاتی تعدادی از عناصر مذکور در اغتشاشات اخیر و پیش از آن نیز مشاهده و حسب مورد اقدام مقتضی به عمل آمده است. به‌عنوان مثال انتشار اولین عکس از مرحومه امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن.ح» صورت گرفت که از آموزش‌دیدگان همین دوره‌ها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از اولین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقراریافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت‌دار پرداخت.

همچنین است اقدامات «الف. م» که با استفاده از همان پوشش با حضور فوری در شهرستان سقز، به تحریک اطرافیان مرحومه، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار از مراسم تشییع، تدفین و تجمعاتِ شکل‌گرفته در آن شهر به ایفای مأموریت پرداخت. این فرد نیز آموزش‌دیده دوره‌های رژیم مافیایی آمریکا در کشورهای خارجی است؛ ضمن آنکه هر دو نفر نقش منابع اولیه خبرسازی برای رسانه‌های بیگانه را ایفا کرده‌اند.»

کارآموزی خبرنگاران خودفروخته در روزنامه‌های زنجیره‌ای و جذب و استخدام آنان در رسانه‌های ضدانقلاب، موضوعی است که کیهان بارها به آن پرداخته است. به‌عنوان نمونه، «علی‌اصغر رمضان‌پور» سردبیر فعلی شبکه ابوارّه (اینترنشنال سعودی) روزگاری سردبیر روزنامه‌های زنجیره‌ای در ایران و همچنین معاون وزیر ارشاد دولت اصلاحات بوده یا عناصر خودفروخته دیگری مانند «مجتبی واحدی»، «حسین باستانی»، «مسیح علی‌نژاد» که در روزنامه‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌کردند و ده‌ها خبرنگار فراری طیف مدعی اصلاح‌طلبی که به استخدام رادیو فردا، بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، من‌وتو و شبکه سعودی اینترنشنال درآمدند.

علاوه‌بر اینها، می‌توان به خبرنگاران فراری مانند «رکسانا صابری»، «مرجان آل آقا»، «فرناز قاضی زاده»، «نفیسه کوهنورد»، «فرشته قاضی»، «رضا حقیقت نژاد»، «نیک آهنگ کوثر»، «امید معماریان»، «ابراهیم نبوی»، «هوشنگ اسدی»، «نوشابه امیری»، «مسعود بهنود» اشاره کرد که برای سرویس‌دهی به رسانه‌های معاند سر از پا نشناختند و به میهن و ملت خویش خیانت کردند.

جالب آنکه، با این حال مدعیان اصلاحات به توجیهات مضحکی روی آورده‌اند حال آنکه؛
۱. مدیر یکی از رسانه‌های زنجیره‌ای گفته است که خبرنگار بازداشت شده همه امور را با همانگی وی انجام می‌داده است، سؤال این‌جاست که خبرنگار مذکور آیا همکاری با CIA و شرکت در دوره‌های آموزشی آنها را نیز با هماهنگی مدیرمسئول خود انجام داده است؟

۲. روزنامه‌های زنجیره‌ای می‌گویند این افراد فقط «خبرنگار» هستند این در حالی است که تشخیص این مسئله که آیا فقط خبرنگار هستند یا در پوشش خبرنگار به ارتکاب اقداماتی مانند پادویی برای غرب مبادرت می‌ورزند بر عهده نهادهایی امنیتی است نه شما!

۳. خروجی عملکرد مدعیان اصلاحات در سال‌های گذشته موج پناهندگی و پادویی برخی خبرنگاران در این رسانه‌ها برای رسانه‌های معاند بوده است.
در پایان، باید از مدعیان اصلاحات پرسید که کدام دیدگاه‌های شما با دیدگاه‌های آمریکا و اسرائیل فاصله داشته است؟

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برچسب ها :

ناموجود