واکنش نفتالی بنت به پیشرفت هسته‌ای ایران

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با اتهام پراکنی علیه کشورمان، ایران را به تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ای متهم کرد. نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با نشریه تلگراف گفت: ایران در حال نزدیک شدن به شکلی خطرناک به تکمیل برنامه تسلیحات هسته‌ای خودش است و بزودی در صورتی که

کد خبر : 39616
تاریخ انتشار : شنبه 11 ژوئن 2022 - 19:46
واکنش نفتالی بنت به پیشرفت هسته‌ای ایران

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با اتهام پراکنی علیه کشورمان، ایران را به تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ای متهم کرد.

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با نشریه تلگراف گفت: ایران در حال نزدیک شدن به شکلی خطرناک به تکمیل برنامه تسلیحات هسته‌ای خودش است و بزودی در صورتی که غرب در برابر آن نایستد، بمبی [هسته ای]را خواهد ساخت.

او در ادامه اظهارات بی اساس خود گفت: ایران اورانیوم را به میزانی بی سابقه غنی می‌کند و به شکلی خطرناک در حال نزدیک شدن به دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

روز گذشته رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سخنانی مدعی شده بود که برداشتن دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی آژانس از طرف ایران، تاثیر منفی در روند مذاکرات وین خواهد داشت.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفتگو با الجزیره بر لزوم مذاکرات وین تاکید کرده و گفته بود: «از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران، معقول‌ترین گزینه است. بین آژانس و ایران تنش‌هایی وجود دارد، اما همیشه جایی برای تفاهم نیز است. امیدوارم هرچه زودتر به ایران سفر کنم.»

برچسب ها :

ناموجود