پیام رئیس کل دیوان محاسبات در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

سید احمدرضا دستغیب به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) پیامی صادر کرد.  به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در متن کامل این پیام آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم نیمه خرداد نقطه عطفی تاریخی در سپهر انقلاب

کد خبر : 150782
تاریخ انتشار : شنبه 3 ژوئن 2023 - 22:03
پیام رئیس کل دیوان محاسبات در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)



سید احمدرضا دستغیب به مناسبت فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) پیامی صادر کرد.

 به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در متن کامل این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه خرداد نقطه عطفی تاریخی در سپهر انقلاب اسلامی محسوب می شود. امام خمینی (رحمه الله علیه) از آغاز نهضت در نیمه خرداد ۱۳۴۲ تا پایان حیات مبارکشان در نیمه خرداد ۱۳۶۸، طی ۲۶ سال چنان تحول شگرفی را در تقدیر ایرانیان رقم زدند که پیامدهای آن جهانیان را نیز متاثر کرد.

پیر جماران (رضوان الله علیه) از جمله نوادر تاریخ بود و خصایص انسان کامل را در خود متجلی داشت. او همزمان که به تأسی از «رحماء بینهم» در برابر رزمندگان بسیجی احساس خضوع می کرد، در صدور حُکم ارتداد سلمان رشدی ملعون نیز شمه ای از «اشداء علی الکفار» را آشکار می ساخت.

اعتقاد حضرت روح الله (ره) به ساده زیستی، خودکفایی و نفی توأمان رویکردهای لیبرالیستی و سوسیالیستی، راه سومی را تحت عنوان اقتصاد اسلامی مطرح کرد که با سرلوحه قرار دادن عدالت اجتماعی، فقرزدایی و استثمارستیزی، همراه با نظارت موثر حاکمیتی بر فرآیندهای تولید و توزیع ثروت، حکمرانی متعالی را به منصه ظهور رساند.

طرح نظریه مترقی ولایت مطلقه فقیه، افتراق مابین اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی، احیای مسأله آزادی فلسطین و صهیونیسم ستیزی در جهان اسلام، شکست هیمنه پوشالی شیطان بزرگ در جهان و… تنها بخشی از یادگارهای ماندگار امام راحل عظیم الشأن بشمار می آیند که شایسته است تا بیش از پیش درباره آثار و برکات آنها برای نسل سوم و چهارم انقلاب، شفاف سازی شود.

ضمن گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد عروج آسمانی حضرت امام(ره)، امید است تا خدمتگزاران در جمهوری اسلامی در هر منصب و مسئولیت، با تأسی به مرام و مسلک آن بزرگوار، پاسدار خون شهدا و نهضت خمینی کبیر باشند. ان شاءالله.

سید احمد رضا دستغیب
رئیس کل دیوان محاسبات کشور»

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود