پیشتازی حزب مادورو در انتخابات منطقه‌ای ونزوئلا

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس پرس، انتخابات محلی و منطقه‌ای دیروز (یک‌شنبه) در ونزوئلا با رقابت حدود ۷۰ هزار نامزد برگزار شد. شورای انتخابات ملی ونزوئلا امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ۴۱.۸ درصد از شهروندان این کشور در انتخابات محلی و منطقه‌ای روز یکشنبه شرکت کردند. نیکلاس مادورو، رئیس جمهور نزوئلا

کد خبر : 8843
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 12:03
پیشتازی حزب مادورو در انتخابات منطقه‌ای ونزوئلا

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس پرس، انتخابات محلی و منطقه‌ای دیروز (یک‌شنبه) در ونزوئلا با رقابت حدود ۷۰ هزار نامزد برگزار شد.

شورای انتخابات ملی ونزوئلا امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ۴۱.۸ درصد از شهروندان این کشور در انتخابات محلی و منطقه‌ای روز یکشنبه شرکت کردند.

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور نزوئلا درباره نتایج این انتخابات گفت: حزب حاکم توانست در ۲۰ فرمانداری به پیروزی برسد و این در حالی است که سیاست مداران مخالف توانستند سه فرمانداری را از آن خود کنند.

به گفته رسانه‌های محلی، مخالفان نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا پس از آنکه چهار سال انتخابات را تحریم کرده بودند، به پای صندوق‌های رأی آمدند.

این انتخابات در حالی برگزار می‌شود که ونزوئلا با بحران اقتصادی و اجتماعی مواجه است.

هیئتی از ناظران اتحادیه اروپا و همچنین شمار بسیاری از ناظران بین المللی بر روند برگزاری انتخابات در ونزوئلا نظارت داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود