«چله جهاد تبیین»، ظرفیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: از ۱۲ بهمن تا ۲۲ اسفند به نام «چله جهاد تبیین» در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است. حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی هفدهم دی ماه در اولین کمیته شاهد و ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان، با اشاره به تأکید

کد خبر : 86713
تاریخ انتشار : شنبه 7 ژانویه 2023 - 17:53
«چله جهاد تبیین»، ظرفیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت



ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: از ۱۲ بهمن تا ۲۲ اسفند به نام «چله جهاد تبیین» در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی هفدهم دی ماه در اولین کمیته شاهد و ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به موضوع جهاد تبیین و اینکه جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، گفت: جهاد تبیین بر آحاد مردم واجب است و همه در این راستا باید نقش‌آفرینی کنند.

وی بیان کرد: در سایه جهاد تبیین باید دشمن به جامعه معرفی شود، به بیان نقش انقلاب و دستاوردهای انقلاب پرداخته شود و در معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشته شود که دهه فجر فرصتی مناسب برای جهاد تبیین است.

هاشمی تأکید کرد: این ایام بزرگ‌ترین ظرفیت است و باید از آن بهره‌مند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه از  ۱۲ بهمن تا ۲۲ اسفند به نام «چله جهاد تبیین» در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است، گفت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده خواهد شد و بنیاد شهید نیز نقش راهبردی خود را ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود